Kedves Wattpad társaim! Nem tudom hogy vagytok vele, de már nekem is kezd elegem lenni azokból a szarságokból ami itt folyik.
Szóval baeebeaa.
Aki esetleg nem ismerné, ő egy olyan valaki, aki írásképtelen , önálló gondolkodásra nem alkalmas egyed , aki azzal tölti az idejét hogy olyan rendes és tehetséges felhasználók könyvét próbálja ócsárolni mint DR_JUDAS , TheBestKitsune és FuckTheWorlde. Mind a hárman igen tehetségesek és valamilyen szinten fel is nézek rájuk. Kedvesek , közvetelenek és normális tartalmas történeteket osztanak meg. Erre jön egy ilyen alak aki a figyelem, nézettség és az vote-ok érdekében a Wattpad szemétbe való könyveit gyarapítja tovább "tehetségével".
Oké.
Én sem akarok itt kioktatni senkit, hiszen nem tartom magamat én sem olyan "hűdejó" írónak, de amit ez a Bea csinál 13 vagy nem tudom hány éves létére az felháborító és csak saját magát égeti le vele.Látszik hogy direkt csinálja és eddig úgy fogtam fel hogy ez amolyan paródia könyv, de mostanság egyre nagyobb lett az arca és mindenkinél - szerintem szándékosan - ki akarja húzni a gyufát.
De nem ő az egyetlen probléma.
Egyre gusztustalanabb és undorítóbb könyvekre bukkanok.Jó.
Nem azt mondom hogy ne legyen +18-as tartalmú könyv, mert meg lehet igényesen és kultúráltan is írni.Például az én könyveimben is van egy két szex jelenet, de úgymond még 18-asnak se lehetne mondani őket. Vagy mit tudom én. De olvastam olyan könyveket is itt ,amiknek az írói igen túlzásokba estek. Például a #rávertemamelléreés leszopogattamrólaasajátkmmmmtúrómat,nem éppen egy családbarát könyv én szerintem. Akik ilyen könyveket írnak , hozzátok szólok most - kicsit legyetek visszafogottabbak. Mert lehet hogy én már bőven elmúltam 18, de vannak itt kíváncsi fiatalok is, akik sokkot is kaphatnak egy egy ilyen olvasása után. Néhány művön látszik hogy halvány lila gőze sincs arról hogy is zajlik igazából egy közösülés. Nahhh mindegy.A másik - alulértékelt tehetséges írópalánták. Rengetegen vannak sajnos. Az az igazság a mai fiatalokat más már nem is érdekel csak a 5 Second Of Summer , Harry Styles és Shawn Mendes fanfictionok. Van itt ezer meg ezer igényesen megírt történet Wattpad-on és szomorúan vettem tudomásul hogy alig van rajtuk megtekintés. Elárulok egy titkot - én minden fajta könyvre nyitott vagyok, nem érdekel hogy egy idol-e a főszereplő vagy egy kitalált karakter.
Másik dolog.
Nagyképű felkapott írók. Hozzátok szólok most. Megértem hogy suli, család és barátok mellett elég nehéz időt szakítani az írásra és hogy nem tudtok rögtön mindenki kommenjére válaszolgatni. De azért valahogy reagálhatnátok! Itt elég sokan felnéznek rátok, ne okozzatok már csalódást!
Megértem hogy nincs időtötök, hiszen én dolgozom, meg nem is kapok annyi értesítést kommentekről mint ti, de néha még én is fogom a fejem - kitől kaptam kihívást? Mikor tudom megcsinálni? Melyik könyvembe kéne írnom? Válaszoltam minden kommentre amikről értesítést kaptam?
Előbb vagy utóbb reagálni szoktam mindenre vagy adok egy életjelet. De ti , kedves Wattpad sztárok ( khmmm akinek nem inge nem veszi magára ) fejetekbe szállt a Watty hírnév. Nem reagáltok, azt írjátok mennyire imádjátok az olvasóitokat, a másik pillanatban pedig "stop it".
Tudjátok milyen érzés , amikor felnézel valakire aki tehetséges és a műve alá írsz egy pozitív tartalmas kommentet és reagál rá? Erőt és reményt adhatnátok a feltörekvő íróknak. De ti nem. Inkább figyelmen kívül hagyjátok őket. Amikor regisztráltam az oldalra nekem is volt egy ilyen író Watty-n akire felnéztem. Nagyon bizonytalan voltam, akkor kezdtem el írni a Life after Death-ot és segítséget kértem tőle.Vagyis kritikát, hogy érdemes-e folytatnom. Nagyon kedves volt segített, be is követett és biztos vagyok benne hogy némelyik követőmet nagyrészt neki köszönhetek de csak azért mert láttak az ő követési listáján.De aztán felszívódott.Kikövetett, akkor tájt volt kb. 50 követőm. Aztán elkezdtem én is egyre többet írni, különböző kategóriákban, és jó volt megtapasztalni hogy a mostani 340 követőt a "tehetségemért" szereztem önerőből.Szóval innen is köszönöm neki hogy elindított ezen a kisé bizonytalan , rögös utamon. Elejinte , kicsinyességem és fiatalságom miatt haraguttam rá, amiért kikövetett ( lol troll vagyok 😂😂) de mostanára 18 éves fejjel rájöttem hogy ezzel talán többet segített. Elárulom moonlightsensei volt az. Szóval, még ha gyerekesen is viselkedtem - mindent nagyon szépen köszönök.
Látjátok kedves híres írók. Így is lehetne segíteni. De ti meg sem erőltetitek magatokat.Nah oké....azt hiszem mindent kiírtam magamból. Aki magára ismert ebből a posztból - mégha lehetetlennek tűnik is - próbáljon meg egy kicsit változtatni. Legyen ez a Wattpad egy menedék, ahol kiírhatod magadból ami a csodálatos elmécskédben rejlik. Legyen ez egy összetartó , szerető nagy család. Segítsünk mindenkinek és ne csak az ócsárolások és egymás anyázása menjen! Legyen megint ez egy befogadó, összetartó közösség. 😊
ČTEŠ
ᴇɴᴛʜᴜsɪᴀsᴍ ғᴏʀ ɪɴғɪɴɪᴛʏ | ✔
ChickLitNem akartam létrehozni ezt a blogot, mert féltem hogy a túlzott fangörcsösségem el fogja hozni számunkra az apokalipszist, de már nem igen tudom magamba fojtani az érzéseimet ezért létrehoztam ezt a kis blogocskát, hogy hátha akad olyan marslakócska...