Mit tanultam meg 2017-ben?

73 14 4
                                    

Azt hogy a sírás kurvára nem old meg semmit. 2017-re, úgy érzem, nem olyan jó szívvel fogok visszaemlékezni mint a több évemre.
Nagyon sokat sírtam, szerintem ebben az évben többet sírtam mint egész életemben valaha.
De aztán rájöttem, ha sírok azzzal nem oldok meg semmit.
Nem oldódnak meg a családi gondok, a baráti összeröffenések és a személyes problémáim sem.
De azért vannak pillanatok amelyekre büszke vagyok - elvégeztem a középiskolát, elkezdtem dolgozni és a munkatársaimnak hála szeretek is oda járni.
Megtudhattam kik azok az emberek akikre tényleg számíthatok.
Rájöttem hogy a családom a legnagyobb kincsem a világon.
És hogy a Wattpad - nem csak egy olyan hely ahol szabadjára engedhetem a fantáziám, hanem egy szerető befogadó közösség. Rengeteg jó fej, közvetlen és tehetséges ember van itt fent, szinte már egy nagy család vagyunk!
Észrevettem hogy ebben az évben igencsak sokat írtam és fejlődtem a tavalyi évhez képpest és erre nagyon büszke vagyok.
2017 számomra arról szólt...hogy akár milyen rossz dolog jön az életemben - erősnek kell lennem. És év végére csak csak összekapartam úgy ahogy.
Ezért talán. Mégis csak. Be kell látnom. Ez volt a legtanulságosabb évem.
Köszönöm 2017.
És remélem a következő év is ennyire tanulságos lesz.
Sooo.
Kösz.

Nah és végezetül szeretnék mindenkinek szerencsében, boldogságban gazdag új évet kívánni! 😁
Ne igyatok túlságosan sokat.
Ne hánnyatok felmosóvödörbe.
Ne petárdázatok mert félnek a kutyák.
Ne zabáljatok annyit mert menni fog a hasatok.
Ne keverjétek ( annyira ) a piát!

BUÉK MINDENKINEK!! 🎉🎊🍸🍷🍺🍴

ᴇɴᴛʜᴜsɪᴀsᴍ ғᴏʀ ɪɴғɪɴɪᴛʏ | ✔Where stories live. Discover now