Miért ilyen szemetek az emberek?

115 19 10
                                    

Na.
Már nem bírok magammal, ez már egy ideje bassza a csőrömet és most ha tetszik , ha nem erről most beszélnem kell. Szóval.
Most láttam Starity-n egy olyan cikket ami teljesen felbasszta az idegeimet. A cikk egy kisfiúról szól, Keaton-ról akit bántanak az iskolában és csúfolnak. ( ha kíváncsiak vagytok a cikkre irány a starity)
Na itt telt be a pohár.
Miért kell egymást basztatni??? Mire jó az a másik embernek??? Miért csinálják ezt????
Én nagyon sajnálom a kisfiút.
Tudom hogy milyen az amikor szekálnak.
Engem is szekáltak, leginkább a súlyom és azért ahogyan kinézek. Engem is bántottak. Sokszor. Még a saját barátaim is képesek voltak szavakkal bántani.
Nagy trauma ez. Főleg a kicsiknek. Ezért sajnálom ezt a kisfiút. Ártatlan,semmiről sem tehet.
Miért kell bántani???
Miért???
Akiket csúfolnak...most tehetünk a súlyunkról ha egyszer ilyen a genetikánk???? Tehetünk arról hogy hogyan nézünk ki???? Nem.
Akkor meg mi a lófaszért kell mindenkiben a hibát keresni. Nincs tökléletes ember, még akkor sem ha egyesek azt hiszik magukról!!Kurvára nem azok! És ha ezek a "tökéletes" emberek akik azt hiszik magukról hogy mivel ők "perfect"ek és ezért másokat akikben hibát találnak csúfolhatnak és verhetnek, kicsit magukba nézhetnének. Nem hiába van egy csomó öngyilkosságra hajlamos fiatal. Nem a semmiért van felvagdosva a fiatalok 60%-ának a keze. Nem divatból depressziósak. Egyszerűen már nem bírják idegekkel. És már nekem is elegem van. Az ilyen embereket ki kéne írtani bazdmeg...letérdeltetni őket és sorba fejbe lőnni. (fuck túlságosan ráfüggtem erre a The Long Road Home című katonai sorira azt hiszem...)
Na.
Végre ezt is ki írtam magamból.
Nem sajnáltatni akarom itt magam.
Sem mást.
Csak egyszerűen már nem bírtam szó nélkül hagyni ezt.
Főleg azt hogy egy ártatlan kisfiú éjszakánként szegényke esténként álomba sírja magát mert bántják szegényt.
Összeszorul a szívem.
Hiszen én is voltam ennyi idős. Engem is csúfoltak, sőt még most is előfordul. Hihetetlen milyen gyerekesek a mostani emberek. És csodálkoznak azon miért vagyok álltalában szomorú. Hogy miért bújok mindig a könyvem mögé és miért lógok mindig Watty-n. Mert a kitalát világban minden sokkal tökéletesebb mint ebben a romlott mocskos mai világban.És ha írhatok, létrehozhatok egy számomra tökéletes világot.

ᴇɴᴛʜᴜsɪᴀsᴍ ғᴏʀ ɪɴғɪɴɪᴛʏ | ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora