Oké. Azt hiszem létezik olyan hogy írói válság. Mert egyszerűen mostanság....egyszerűen nem tudok írni. Annyi ötletem van amiket meg akarok valósítani, de előtte be akarom fejezni az összes könyvet, amit elkeztem, hogy ne úgy jöjjek fel Watty-ra hogy "jajjj most írtam egy új blogot amibe írnom kéne, de ott van vagy hat amit még nem fejeztem be." Ma is azt terveztem hogy fürdés után lefekszem, és írok természetesen valamelyik olyan blogba, amit már régen frissítettem. Ráléptem arra hogy egy új fejezetet akarok írni, beírtam a fejezet számát azután....semmi. Semmi sem történt. Pedig tudnék írni, csak nem is tudom. Nem jönnek a szavak.
Aztán azzal hitegetem magam hogy más történetet be tudtam fejezni. Ott van a Life after Death és a Fuck You Gallagher amiket olyan örömmel és felszabadúltan írtam, hogy csak úgy dőltek belőlem a szavak, egy nap volt hogy több fejezetet is írtam.
Ugyan az Asylum és a Tell Me Goodbye is be lett fejezve, de mind a kettőt...khmmm...összecsaptam.
Miért?
Időhiány miatt.
Azt is tervezgettem hogy átírom őket, hogy meg legyek velük elégedve. A Tell Me Goodbye jelenleg most pont ugyan ilyen javítási fázisban van.
Most néztem át a befejezetlen könyveimet. Öhhm. Annyira bírom hogy azért nincs hozzájuk lelki energiám folytatni mert már nem vagyok annyira oda meg vissza értük. Erre most jöttem rá. Talán azért nincs kedvem írni őket mert ugyan szeretem őket, de már nem olyan szinteken amilyen a belekezdésük idején volt? Lehet.
Például ott van a Joker x Harley fanfictem. Suicide Squad film után röktön belekeztem, imádtam írni, volt hogy egy nap több részt is írtam csak úgy törtek fel bennem a jobbnál jobb ötletek és csak úgy jöttek a szavak amiket "papírra" vetettem. Most meg....írnám. Fekszem az ágyban, írnék és semmi. Nem jönnek a szavak. Pedig annyira be szeretném fejezni....
Talán újra kéne néznem a Suicide Squad-ot??? Mert már erre is gondoltam.
Vagy nem is tudom.
Lehet ezt kéne tennem.
Írói válság.
Beszarás.
Ti kerültetek ilyen helyzetbe és ha igen hogyan küszöböltétek ki???
Úristen tisztára ki vagyok készülve...ennyire még sose estem kétségbe ha írásról volt szó???
Mi van velem???
HELPPPPPPP!!😭😭😭😭😭😭HELPPPPPPPPPPPPPPPP! 😭😭😭😶😷😵😱😱😱😱
ESTÁS LEYENDO
ᴇɴᴛʜᴜsɪᴀsᴍ ғᴏʀ ɪɴғɪɴɪᴛʏ | ✔
Chick-LitNem akartam létrehozni ezt a blogot, mert féltem hogy a túlzott fangörcsösségem el fogja hozni számunkra az apokalipszist, de már nem igen tudom magamba fojtani az érzéseimet ezért létrehoztam ezt a kis blogocskát, hogy hátha akad olyan marslakócska...