"... Sonuçlar hiç iyi değil.. Sercan bey malesef... "
Bölüm şarkısı olarak :bö - lay lay lay remix
İyi okumalar
Bir insan bu kadar soluksuz konuşabilir mi acaba.
Hayır durup düşünüyorum ve karşıma aynı sonuç çıkıyor "rumeysa ".
Tek nefeste milyonlarca kelimeyi sığdıran ilk ve tek insan.İnanın pişman oluyorum bazen onunla sohbet ederken. Birşey anlatıyorum ardından soru sormak yerine kendi sorup cevaplıyor.
Ankara dan geldiğimiz akşam dan beri sabah olmuş hala birşeyler anlatma cabasında.
... Bak senin odana ve serco nun odasına birer tane daha yatak alırsak sorun kalmıyor ortada...
Elimi alkış yapar gibi yapıp "zaten ortada bir sorun yok kardeşim. Sen sakin ol bugün çocuklarla çıkar bakarız hem onlar için de değişiklik olur" diyerek konuyu sonsuza kadar kapattım.
... Tamam o zaman ben çıkıyorum.. Görüşürüz...
Hayır yani bu kız ne ara bu kadar çenesi düşük oldu.
Dur düşüneyim evet Yusuf geri döndüğünden beri.
Bence Yusuf buna iyi gelmiyor.Mutfaktan çıkıp abimin odasına ilerledim.
Kapıyı iki kez tıkayıp "gel" diyen abimin sesini bekledim.İçeri girdiğimde abim üstünü giyinmiş yatağını toparlıyordu.
Yanına gidip arkasından sarıldım.
... Bugün işe gitmesen akşam öksürmekten uyuyamadın bugün doktora git ilaç felan al...
Bir anda önünü dönüp "hayır doktora felan gitmem iyiym ben Birşeyim yok" diye çıkıştı.
Ben daha ne olduğunu anlamadan abim odadan çıkıp gitti.
Bu Adama ne olmuştu böyle.
İlk defa abimi bu kadar kızgın görüyorum.Odadan şaşkın bakışlarımla çıkıp arkasından ilerledim kapının önünde ceketini giyiniyor du.
Yanına gidip elimle oynamaya başladım.Yüzüme dahi bakmadan kapıyı açıp çıkacağı sıra" akşam yemeğine beklemeyin geç gelirim "dedi ve kapıyı sert bir şekilde kapatıp gitti.
Bu adam ya aşık oldu yada birine kızgın. Onun bana karşı bu denli kızgın olduğunu ilk defa görüyorum.
... Abla iyi misin.?...
Azatın sesiyle kendime gelip yanına doğru ilerledim.
Elimi kaldırıp saatlerce düzeltmeye uğraştığı saçını karıştırıp "hadi hazırlanın alışveriş zamanı" diyerek odama ilerledim.Arkamda homurdanan Azatı duymamazlıktan gelerek odaya girdim.
Kırmızı uzun kollu boydan elbisemi giyindiğim sıra Aylin üstünü değişmek için odaya girdi.
Beni küçük bir gülücükle süzüp "çok güzel miş elbisen abla "dedi.... Teşekkürler bitanem... Diyerek makyaj masama oturup saçımı salık at kuyruğu yapıp hafif tonda makyaj yaptım.
Aylin de üstüne beyaz incili bir kazak ve kot pantolon giyindi.
Deri ceketimi ve arabanın anahtarını alıp ikimizde odadan çıktık.
Evin kapısını kitleyip garaja doğru ilerledik.
Azat yanıma Aylin arkaya oturup yola çıktık.
Yol boyunca arabanın içinde tıp oynadık.
Kimse birşey söylemiyor kimse sesini çıkarmayıp yolu izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜM
ChickLityalnızlıkla aşk yaşadım her gece. tek tesellim kocaman gökyüzüm oldu. kapanmaz yaralar oldu kalbimde her defasında . sen merhem olmak için geldin . umarım gitmezsin.