"Dertli de olsan mutlu da olsan tek içme"
Bölüm şarkısı olarak : no land - düşünme kaybolursun
Bu bölümü kitabımızın efsane karakteri rahmetli Sercana armağan ediyorum. Her ne kadar kitap karakterimizde olsa o bizim kalbimizde.İyi okumalar...
Kitaplara konu olacak hayatıma sihirli bir değnek değdi. Aşık oldum.
Beni ilk defa çıkarsızca seven adama aşık oldum. Sonra onun oldum. Benim hayatım oldu. Onu koşulsuz şartsız severken aynı şekilde o da beni. Kendimi savunmasız hissederken beni kollarının arasına aldı.
Sevgiye muhtaç iken beni sevgisi ile boğdu.
Rakıma buz oldu. Eşlik etti.Derin bir nefes alıp karşımda ki çifte kumrulara baktım. İkiside birbirinin gözlerinin içine bakarak birşeyler konuşuyordu. Rumeysa gülümseyerek Yusufun yanaklarını avuçlarının arasına aldı. Yusuf başını hafif eğip avucuna öpücük bıraktı. Rumeysa aşkla kocasına bakarken bir an gözüm yanında oturan azata kaydı. İkiliyi baygın gözler ile bakıp başını sağa sola salladı ve elindeki bardaktan bir yudum aldı.
Şuan masadaki herkesin sevdiği yanındaydı ama azat sap gibi kalıp rakı bardağına sarıldı.
Öteki yandan bir sandalye ötedeki çifte kumrulara baktım. Aylin heyecanlı heyecanlı birşeyler anlatırken ayaz hiç usanmadan onu dinliyordu. Yakında onlarında düğünü vardı hayırlısıyla onlarıda baş göz edecektik.Tam yanımdaki kocama eşime hayat arkadaşıma baktım. Tam o sırada telefon ile işi bitmiş masanın üstüne koymuştu. Kafasını bana çevirince göz göze geldik ikimizde aynı anda gülümsedik.
Elini belime koyup konuştu...Burak ile konuştum.. Geliyormuş... Dedi.
Kafamı olumlu sallarken abimiz Halit abi geldi. Gülümseyerek hepimize bakarken derin bir iç çekti.
... Sizi böyle mutlu görmek beni mutlu ediyor gençler.. Allah yüzünüzdeki gülümsemeyi bozmasın...
Hepimiz bir ağızdan amin derken azat Halit abiye dönüp ... Abi ben mutluluğu senin rakı bardağın ile buluyorum... Dedi işi dalgaya vurarak.
Herkes küçük küçük gülümserken Halit abi azatın omzuna vurup... İnşallah seveceğin bir kadın çıkar karşına da benim bardaklarımı rahat bırakırsın... Dedi.Hepimiz kahkaha atarken azat konuştu... Abi o biraz zorda diyelim ki oldu.. Ben yine senin bardakların ile mutlu olurum... Dedi.
Halit abi omzuna bir kez daha vururken... Sensin azatım sensin... Dedi konuyu kapattı.
Halit abi tam arkasını dönüp gidecek iken Burak ve yanında bir kız geldi. El ele tutuşuyorlardı. Belli ki bu gece nin sapı azattı.
... Geceniz güzel olsun gençler...
Diyen Burak abiye hep bir ağızdan hoş geldin dedik. Burak abi ve kız arkadaşı masaya dahil oldular.
Burak abi söze girip... Tanıştırayım kız arkadaşım Leyla... Adının Leyla olduğunu öğrendimiz kıza bakıp... Bunlarda yeni dostlarımız sevdiğim... Dedi. Uzun kahverengi saçlı kız hepimize gülümseyerek bakıp tanışırken Aylin de gözleri takılı kaldı. Gözleri hafif nemlenirken kimse bir şey anlamadan bakıyordu.
Burak abi elini Leylanın beline koyarken konuştu... Evet güzelim bu o.. Aylin.. Sercanın kız kardeşi...Kız sesli bir şekilde yutkunurken hepimiz olayı kavramaya başladık.
Kız muhtemelen abimi tanıyordu. Ve Aylin abimin tıpkısının aynısını olduğu için hüzünlenmişti.Leyla Burak abiden bakışlarını çekip ayline bakıp konuştu.
... İnsan insana bu kadar mı benzer.. Bakışları, duruşu, gözleri. Gülüşü.. Resmen şuan karşımda Sercan duruyor.. Söylesene bana yoksa sen Sercan mısın?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜM
ChickLityalnızlıkla aşk yaşadım her gece. tek tesellim kocaman gökyüzüm oldu. kapanmaz yaralar oldu kalbimde her defasında . sen merhem olmak için geldin . umarım gitmezsin.