9.

374 13 2
                                    

~Muškarci ne bi trebalo da žude za princezama, magiju su oduvek stvarale veštice.~

ELENI P.O.V.

Iako sam bila vidno pripita,a ni Zvone nije bio u ništa boljem stanju,krenuli smo lagano prema njegovom stanju. Cijelo vrijeme je vladala tišina,ali kada smo ušli u lift, tišinu su prekrili naši uzdasi.

Poljubila sam ga prva,a on je taj koji je zavukao ruku ispod moje haljine i brzim potezom mi skinuo gaćice.
Pritisnula sam nekako tipku stop. Mislim da bi u dizalu trebala postojati tipka sex. Za svaki slučaj.

Njegovi prsti nježno su istraživali,a zatim se nekoliki puta zabili toliko u mene da sam vrisnula. Ponovno sreća što smo u dizalu. Povukla sam njegove hlače i bokserice zajedno, uzimajući u ruku njegovu dužinu,a zatim poljubim vrh,jezikom napravim krug i stavim ga u usta. Osjetim kako mi dodiruje već lagano grlo,ali ne odustajem.

Uhvati me za glavu i nabija se sve više u moja usta, a zatim se brzo odmakne i naredi mi da ustanem sto i učinim.
Zavuce se ispod moje haljine,jezikom mi dodirujuci osjetljivo mjesto,a za zatim stavi dva prsta.

"Jebote,tako si topla i meka."kaže da ga jedva čujem.
Odradi svoj dio,grubo me okrene i zabije se u mene. Prstima me i dalje dira,a usnama ljubi po vratu. Eksplodirati ću u sekundi nastavi li me ovo raditi. Zabija se sve jače, vrisnem nekoliko puta od užitka i doživim vrhunac prije njega. On to osjeti,ali nastavi me jebati kao da sutra ne postoji.

"Sjedni na mene."sjedne u kut dizala i malo raširi noge tako da mi je lakše sjesti. Vrhom me nekoliko puta okrzne, što mi prokleto godi. Stanem ispred njega i skinem haljinu.
Uhvati me za stražnjicu i još jednom uroni glavu između mojih nogu. Spustim se malo kako bi ga bolje osjetila. Uhvatim je za neki vrag u dizalu i puštam mu da me još jednom dovede do vrhunca.
Zatim krenem da ću sjesti na njega,ali kada osjetim njegov vrh, uhvatim ga grubo u ruku i namjestim,a zatim sjednem do kraja na što oboje uzdahnemo. Pusti me da vodim i da se podižem kako meni odgovara.

Izlazimo iz dizala.

"Ovo je bilo jebeno dobro."udari me po stražnjici a ja se nasmijem.

ZVONE P.O.V.
Jutro

Budim se pored nje. Ne mogu vjerovat da sam to doživio. Spavala je na meni mirno djelujući na mene da sam i ja takav. Promatrao sam joj tako to anđeosko lice i mazio ju po kosi sve dok mi nije zazvonio mobitel.

Jebem ti sve, probudit ce ju!

Brzo se ustajem i javljam; da ju ne probudi.

"Molim, stari?"-javim se Tomi.
"Eeeeej, bratee. Čekam dojmovee!"
"Daj ubij se, debilu. 6 sati ujutro je!"-kazem promuklo čekajući što će on reći.
On je počeo nešto govorit, a ja sam ga prestao pratiti kad je Eleni došla do mene i zagrlila me s leđa.

On je nešto pričao, a ja sam samo mrmljao "mhmm" i "ahaaa" jer ništa drugo nisam bio u stanju dok me ona ljubila po vratu.

Hvalaaa mojoj priji N:) na pomoci za ovaj dioo...❤

ZLATO ZA PRAŠINU • Zvonimir Kožulj •Where stories live. Discover now