1

291 8 1
                                    


Ráno :

Dneska jedeme se školou do Prahy . Možná to někomu připadá divné , ale v Praze jsem byla jen jednou . A proto se už moc těším .

Ležím stále ve své posteli , ale čas mě nutí rychle vstávat - nestíhám .To je u mě úplně normální .

A tak hned vylizam z postele a běžím do koupelny . Potom klasicky snídaně , vybírání outfitu a rychle utíkám na nádraží .

No jo , samozřejmě jsem zase dorazila jako poslední .Spolužáci už čekali seřazeni před autobusem , když jsem na poslední chvíli dobíhala .

Cesta byla celkem dlouhá , ale free wifi všem ukrátila dlouhou chvíli . To je ta dnešní generace .

Jak jsme dorazili do Prahy ,všichni byli z cesty unaveni , a tak jsme se šli raději ubytovat . Ubytování sice nic moc , ale i tak nás nadšení neopouští .

Hned druhý den ráno jsme se šli procházet po památkách a potom přišlo zasloužené nakupování . Když jsem vše nakoupila , zjistila jsem , že nevím , kde jsou všichni ze třídy . Sedla jsem si na lavičku a začala projíždět socialní sítě .

Zrovna když jsem se chystala jít naši třídu hledat , oslovil mě nějaký muž , teda spíše kluk .Pomalu a opatrně jsem zvedla hlavu ....uviděla jsem mně dobře známou tvář . Vláďa !

Bylo to zvláštní videť ho naživo . Vždycky jsem chtěla jet na utubering , ale přišlo mi to divné ...nikdy jsem nechtěla být taková ta velká fanynka .

"Ahoj !" Oslovil mě ještě jednou , když se předtím odpovědi nedočkal . " A ahoj " vyhrkla jsem ze sebe . V hlavě mi běhalo milion myšlenek . Proc me oslovil ? Co tady děla ? Po větě : Pojď se mnou ! Jsem rychle vstala a s úsměvem na tváři jsem vyšla s Vláďou po boku .

Netuším , kam chce jít , ale přesto s ním stále jdu . Kolem nás se na Vláďu všichni otáčejí a občas ho zastaví a poprosí o fotku , nebo o podpis . Já se raději držím zpátky .

Píp ... přišla mi smska : Pojď rychle k H&M , všichni na tebe čekáme . " Už musím jít ." Řekla jsem trochu smutně a objetím se s Vláďou rozloučila .

Kdo je Vláďa ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat