6

129 8 1
                                    


Stejně jako cesta do Prahy byla cesta z Prahy dost dlouhá . Skoro celou jsem ji prospala , ale zbytek cesty jsem se bavila s Verčou . Probíraly jsme všechno , co se nám v Praze stalo . Bylo to celkem dobrodružství.

Na nádraží jsme dojeli celkem pozdě v noci . Na mě tam čekal táta . Ze všema jsem se rozloučila a nastoupila jsem do auta .

Cestou domů se mě vyptával , jaké to tam bylo , co jsme dělali ..no znáte to . Když jsme dorazili domů. Šla jsem rovnou spát . Teda aspoň jsem chtěla . Zvědavost mi nedala , tak jsem se podívala jestli Vláďa nevydal nové video . Bohužel ne .

Pak jsem se o něm snažila zjistit co nejvíc . Má sestru , psa Vodopáda ... no jo a jaké je vlastně jeho celé jméno . Vím , že je Vladimír , ale příjmení ? Cože ? Kadlec !

To je jenom náhoda , shoda jmen . Ale co když je to opravdu můj brácha . Ten , kterého jsem nikdy nepotkala , a přesto jsem ho měla ráda .

Máma mi o něm občas vyprávěla ,když jsem se na něj ptala .

Do pokoje vtrhl táta . " Už spi , musíš být unavená ."

Hned brzy ráno jsem napsala Verči . Nemohla tomu uvěřit , byla hrozně nadšená , i když jsem jí napsala , že to vůbec nemusí být pravda .

Sama jsem si moc přála , aby to tak bylo . Vždycky jsem chtěla staršího bráchu . Takového , který by mě chránil . Ale je to pravda? Jsme opravdu rodina ?

Kdo je Vláďa ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat