Bylo mi to trochu líto , ale zároveň jsem si říkala : vždyť mě ani nezná .. Proč chtěl abych s ním někam šla ?
Když jsem došla ke spolužákům , vydali jsme se společně na oběd . Šli jsme do nějaké čínské restaurace . Ani nevím ,jestli to jídlo bylo dobré , pořád jsem myslela na Vláďu .
Příjde mi , že ho znám , ale zároveň netuším odkud bych ho mohla znát . Ne ..to je nějaká blbost . To bude tím , že se dívám na jeho videa .
Po zbytek dne jsem si na něj už nevzpomněla .
Další ráno bylo deštivé , a tak jsme došli jen na Václavské náměstí . Potřebovala jsem hrozně na záchod , tak jsem ho šla se svou nejlepší kamarádkou Verčou hledat . Konečně jsme ho našly . Když jsem na ni čekala , zastavilo kousek od nás velké černé auto. Vystoupil nějaký vysoký a svalnatý chlap . Vypadal dost děsivě a choval se divně . Naštěstí hned vyšla Verča a utíkaly jsme za naší třídou .
Večer jsem strávila na pokoji . Hráli jsme s klukama a s Verčou flašku . " Tak , pravda , nebo úkol ?" Zeptala se mě Verča . " Pravda " odpověděla jsem. " Kde jsi byla , když jsme na tebe čekali v nákupáku ?" Řekla hodně nahlas . " No , potkala jsem jednoho kluka , byl celkem fajn ."
Když jsme dohráli , všechno jsem Verči povyprávěla .
Hodně se divila , že jsem potkala Vláďu a nezavolala jsem ji . Celkem se naštvala , ale já vím , že jí to dlouho nevydrží .
V noci jsem se moc nevyspala . Zdály se mi zvláštní sny o tom chlápkovi z černého auta . Vždycky mě unesl . Nebo unesl Vláďu . Pokaždé jsem se probudila se slzama v očích a celá upocená , a tak jsem se už ani nepokoušela spát a šla jsem si číst k oknu . Čtení mě brzy přestalo bavit a navíc jsem z pláče měla opuchlé oči .
Začala jsem sledovat lidi na ulici . Šel tam poměrně hezký kluk . Takový vysoký s kšiltovkou ...počkat , vždyť to je Vláďa ! On mě snad sleduje , nebo co . Ale , že by mi to vadilo , se říct nedá . Zaťukala jsem na okno a jemně prstama zamávala na Vláďu . Ten svůj pohled obrátil pryč a zrychlil krok . No co , asi to nebyl on . I když jsem si byla hodně jistá , že je .
Verča se za chvíli probudila a jak jsem si myslela už nebyla naštvaná . Začala se vyptávat proč nespím . Nevěděla jsem , jestli jí mám říct, že jsem ho znovu viděla a on si mě ani nevšiml . Řeknu jí to , ale později .
ČTEŠ
Kdo je Vláďa ?
FanfictionCo byste dělali , kdyby vám byl blíž někdo , koho všichni dobře znáte ? A co kdyby ten někdo byl zrovna Vláďa ?