4

175 8 0
                                    


Zůstaly jsme tam stát . Nevěděla jsem , co si mám myslet . Verča se začala smát . Abych trochu odlehčila situaci , taky jsem se zasmála .

Teď , ale přišel problém . Jak se odsud dostaneme ? Když jsme Vláďu sledovaly , nesledovaly jsme cestu a to byla chyba . Na staveništi nikdo nebyl , a tak jsme se rozhodly , že se tu trochu porozhlédneme .

Všude byly hromady písku , štěrku , jeřáby a vzadu stála malá budka . Vypadala asi jako bunkr za války .

Vešly jsme dovnitř , byla tam tma a docela nepořádek . Verča vytáhla mobil , aby posvítila . "Ale ne !" Zasténala . "Mám vybitý mobil ." Pokračovala . No tak nám nezbývalo nic jiného , než jít po tmě .

Došly jsme do větší místnosti , byly tam nějaké papíry . Zaslechla jsem hlasy , a tak jsem popadla jednu složku a rychle jsme se vzdálily , protože máme moc bujnou fantazii . Bály jsme se , že nás tu někdo najde a zabije .

Znovu jsme se snažily dostat někam , kde to aspoň trochu známe . Došly jsme k nějakému sídlišti . Přišlo nám to celkem trapné , ale i tak jsme na něhoko zazvonily .

Nikdo se neozval , přesto nás rovnou pustil dovnitř . Vyjela jsem výtahem do ctvrteho patra a Verča zatím hlídala , jestli neuvidí někoho ze třídy .

Zazvonila jsem i zaklepala . Dveře otevřel starý pán . " Ahoj , co si přeješ ?" Řekl velmi milým hlasem .

Vysvětlila jsem mu , že si potřebuju zavolat , abych se dostala ke svým spolužákům . On se , ale usmál a řekl :" Kam bys volala , já tě tam dovezu ."

Kdo je Vláďa ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat