9

120 3 0
                                    

No jo někdy, ale kdy?
Od této chvíle si každý den kontroluju zprávy snad na všech sociálních sítích, ale stále nic.

Sice se teď vysvětlilo, proč jsem Vláďu pořád potkávala, ale stále tu zbývá spoustu nevysvětlených věcí.
Proto furt čekám, až mi konečně napíše.

Dneska je sobota, takže naštěstí nemusím jít do školy.
Jsem domluvená s Verčou, že spolu strávíme celý den.
To sice děláme často, avšak jeden den v roce se jmenuje DEN S V.. Jako den s Verčou.

Jak už jsem říkala, většinou nestíhám, a tak jsem popadla tašku a utíkala ke smluvenému místu.
Verča tu ještě není. To je divné. Bývá totiž přesná, jako hodinky.

Konečně ji vidím.
Přibíhá ke mně a nadšeně mává nějakým papírem nad hlavou.
"Ahoj, "pozdravila jsem ji nechápavě.
Ona mi ani neodpověděla a hned začala  :" Podívej, co jsem našla na internetu!" řekla a já jsem se na papír pozorně podívala.

Obě jsme se rozesmály na celé kolo, až jsme měly slzy v očích.
Byl tam totiž Vláďa s oblečkem nějakého zedníka a pózoval jako model. Co to má znamenat? Zeptala jsem se sama sebe.

Hned jsme se rozhodly zrušit náš den, který měl být plný zábavy ve městě a vydaly jsme se k nám domů.

Musíme o tom totiž zjistit co nejvíce, protože tohle je, podle všeho, klíč k vyřešení všech záhad s velkým černým autem a divným chlápkem.

Zadala jsem odkaz z papíru s Vláďou do vyhledávače. Ale najednou mi na mobilu cinkl messenger. V duchu jsem si moc přála, aby to byl právě on.
Vzala jsem mobil a odemkla ho. Je to on!

Kdo je Vláďa ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat