🌸PART 2🌸

2.2K 235 5
                                    

"Macam mana dengan keadaan unnie saya, Dokter Park?" Soal Somin.

Tadi selepas Sooyoung keluar dari bilik Dokter Park, gadis itu mendiamkan diri sahaja. Bila ditanya, masih lagi mendiamkan diri.

"Puan Kim tak ada beritahu awak?" Somin menggeleng. Ada juga dia tanya tadi apa kata doktor tapi kakaknya lebih memilih untuk mendiamkan diri.

"Puan Kim pregnant, 3 weeks." Mencerlung mata Somin mendengarnya.

"Are you serious dokter?"

"Yes i'm serious." Dokter Park mengangguk serentak.

Di rumah, Somin menyediakan makanan untuk kakaknya itu.

"Unnie, makan please." Sooyoung menggeleng.

"Unnie please. Demi Somin. Unnie makan. Unnie tak kesian dengan Somin? Tak kesian dekat Taehyung oppa?"

Sooyoung mengangkat kepalanya memandang adiknya.


"Unnie tak kuat Somin. Unnie tak kuat nak hadapi semua ini." Tangisan Sooyoung kedengaran.

Somin mengeluh. Didakap tubuh kakaknya. Belakang badan Sooyoung diusapnya.

"Stop crying, unnie. Don't be like this." Pelukan dilepaskan. Air mata yang menitis di wajah kakaknya dilap menggunakan ibu jarinya.

"Walau apapun yang terjadi, unnie ingat ya. Somin sentiasa ada disisi unnie. Unnie ingat tu. Sekali dia tinggalkan unnie, tak bermakna yang Somin pun akan buat juga. Unnie je satu- satu orang yang Somin ada."

🌸

[COMPLETED] WIFE 아내 (WONWOO SVT)Where stories live. Discover now