inanır mısın, bugün burada son günüm. gözlerim çokça yaşlı, tenim buram buram sensizlik kokuyor. özleyeceğim beraber oturamadığımız sahil kenarını, içemediğimiz içkileri, sevişemediğimiz yatakları, yürüyemediğimiz sokakları özleyeceğim, sevgilim.
bugün gökyüzünde kayan bir yıldız gördüm, ne dilediğimi söylemeyeceğim tabii. ben de sır olarak kalsın, tıpkı seni ne kadar çok sevdiğim gibi. oturduğum bir mekânda çalan şarkıların seni hatırlatmasını özleyeceğim. çiçeklerin sen gibi kokmasını özleyeceğim. burası senle ilgili neyi anımsatıyorsa çok özleyeceğim, emin ol.
terası özleyeceğim, çünkü taşınacağız.
o soğuk havayı özleyeceğim, güneşin doğuşunda olan. gözlerini, saçlarını, geceyi hapseden vücudunu özleyeceğim taparcasına.
kalbim daha çok ağrıyor dünden bu yana. bir daha geldiğimde buraya, seni de getireceğim yanımda. sensiz çekilmiyor çünkü bu şehir, bu kasaba.
tüylerimi diken diken eden düşüncelerden arınacağım bu sabah, aklımda senle ilgili en güzel şeyler dolu olacak. dudakların, tebessümün, cümlelerin gibi.
yürüdüğüm her sokak şehirden bir anı yıkıyor, sana ulaşmam belki böyle daha kolay olur.
şimdilik hoşça kal, ölüm meselesi değil ya, tekrar buluşuruz sensizlik kokan sokaklarda. merak etme, ben seni her yerde bulurum.
bana zevk veriyorsunuz, güzeller güzeli.
iyi geceler, son kez gökyüzüne bu kadar yakın bakıyorum yattığım yerden.
keşke sen de yanımda olsaydın.
neyse neyse,
iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni sensiz de sevebiliyorum
Randomtarih yok, saat yok, anı yok, mekân yok, sen varsın 29082017-03092017