aslında bu şarkıyı çok çok daha özel ve romantik bir bölüm için saklamıştım ama dayanamadım ):
iyi okumalar 🖤
Perşembe 11.32
"Üzgünüm gençler, bugünlük resim dersiniz iptal, Bay Næsheim raporlu."
Bay Anderson ağır İngiliz aksanıyla konuştuğunda sınıftan sevinçle karışık uğultular yükselmişti.
Ben yalnızca kaşlarımı çatıp Even'ın neden raporlu olduğunu ve raporlu oluşunu neden İngilizce öğretmeninden öğrendiğimi sorgulamakla yetinmiştim.
"Eğer başka dersiniz yoksa evlerinize gidebilirsiniz, iyi günler."
Bay Anderson sınıftan çıktıktan sonra çoğu kişi arkadaş grubuyla birlikte ayrıldı, ben de daha fazla beklemeden bahçeye çıktım. Başka dersim yoktu ve dünden beri aklımda çikolata soslu kek dönüyordu.
Cebimden telefonu çıkarıp favorilerden Brit'i aradım. Birkaç defa çaldıktan sonra açtı.
"Isak?"
"Okulda mısın?"
"Hayır, saat 3'e kadar dersim yok."
"Harika, 10 dakika içinde Kaffebrenneriet'de buluşalım, uygun mu?"
"Kaffebrenneriet?"
"Evet, her zaman gittiğimiz yer."
Öksürdü.
"Monica burada."
Ağzım açık kalmıştı.
"Ha? Monica? Bratislava'dan ne zaman döndü?"
Telefondan hışırtılar geldi.
"Dün gece döndü, yanımda gelse sorun olur mu? Biliyorsun, yalnız bırakamam, Kristoffer evde."
Şaşkınlık içinde beremi düzelttim.
"Hayır, hayır sorun yok, gelebilir."
"Tamam, 10 dakikaya geliriz."
"Tamam, görüşürüz."
Telefonu kapattım ve Monica'nın ne bokuma geri döndüğüyle ilgili düşünerek okuldan çıktım.
Perşembe 12.12
Brit ve Monica'dan önce Kaffebrenneriet'ye ulaştığımda boş bir masaya geçip oturdum ve onların gelmesini beklerken Pinterest'ten ev dekorlarına baktım, evet en büyük hobim ev dekorları.
Yaklaşık beş ya da altı dakika sonra Brit ve Monica içeri girdiğinde kendimi alıp diri diri toprağın altına gömmek istedim.
Brit yüzündeki kurtar beni ifadesiyle ve bezmişlikle beni fark ettiğinde ikimizi birden kaçırmanın en güzel fikir olacağını düşündüm.
Monica, havanın soğukluğuna rağmen bu kadar dekolteli kıyafetleri nasıl giyiyordu anlamakta güçlük çekiyordum.
Brit ve Monica benim oturduğum masaya doğru ilerlerken ayağa kalktım ve onların ardından kapı tekrar açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad liar ; evak au
Fanfiction"benim sırrım, günahım, hayatım, küçük gözlerine sığdırdığı kocaman okyanusla, even bech næsheim."