Milyonların aradığı kişiyi buldum!
Takip etmek isteyenler için Jennie'nin çektiği otun hesabı :
Öncelikle, röportaja başta yanaşmadı fakat elimde çıplak Jisoo fotosu olduğunu söylediğimde kâbul etti. Şaşırmayın yani, Jennie'nin otu bu.
Q : Öncelikle Jennie'nin çektiği ot olmak nasıl hissettiriyor? Nasıl çekiyor sizi Jendeukie?
Ot : Ya kardeşim yeter artık! Herkes Jennie'nin beni çektiğini söylüyor! Kesin şunu!
Q : Ama Jennie'nin otu değil misiniz siz? Çekmiyor mu?
Ot : Çekmiyor değil, çekemiyor. Evet, Jennie Kim beni ortaokuldan beri çekemiyor!
Q : Nasıl yani?
Ot : Her şeyi anlatacağım. Aynı ortaokuldaydık. Jennie'nin hayali kertenkele olmaktı. *burada şaşırıyoruz* Şaşırtıcı ama gerçek! O, yemyeşil bir arizona kertenkelesi olmak istiyordu. Bense...onun okulunda, arka bahçedeki bir ottum. Gençtim, güzeldim, yemyeşildim. Jennie her teneffüs gelip bana yeşil bir kertenkele olma hakkındaki hayallerini anlatırdı. Çünkü ben onu dinlerdim, diğer dalga geçen insanların aksine. Fakat zamanla...Jennie beni kıskanmaya başladı. Lisa'nın popülaritesini kıskandığından daha çok kıskanıyordu beni.
Q : Nasıl yani? Neyi kıskanıyordu?
Ot : Sus da anlatayım.
Yemyeşildim. Ama o değildi. Rengimi kıskandı. Üzerime boya döktü, yoldu, osurdu. Arada bir toplum içinde osurmak gibi bir huyu vardır. Anlayacağın beni hiçbir zaman çekemedi oQ : Peki o zaman neden insanlar onun ot çektiğini söylüyor?
Ot : Şey sanırım ot çekmesi, renginden dolayı bir otu çekememesinden daha mantıklı olduğu için olabilir. Ama buradan tüm dünyaya sesleniyorum,
O KIZ BENİ ÇEKEMİYOR!
İlginç bir röportaj oldu doğrusu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blackpink ile Delirmeceler
RandomBlackpink ile dosta doğru Bu kitapta Blackpink hakkındaki her türlü saçmalığı bulabilirsiniz (caps,dedikodu,tepki,meme,uydurma vs) İyi eğlenceler~ 26.09.17 | Kurgu olmayan içinde #8