Evet arkadaşlar bu haberle oldukça heyecanlandım. Eminim başlığı görünce siz de benim gibi hissetmişsinizdir.
Bugün sabah saatlerinde, YG resmi Wattpad hesabından şu paylaşımı yaptı :
"
@MutantŞapkalıYG :
Merhaba Türk blinkler! Öncelikle ben Turkey'i kaz anlamına geliyor diye biliyordum. Fakat bugün PSY ile haritada ülke bulma oyunu oynarken, bana Türkiye'yi sordu. Bildiğiniz gibi o daha önce sizin ülkeye gelmişti. Neyse bir de baktım, Turkey diye bir ülke var. Bu durum dikkatimi çekti, ülkenin adı hoşuma gitti. Bizim sanatçıların Türk fan sayfalarına baktım. Bizim @KaraPembe kızlar oldukça popiymiş sizin ülkede. Bu sebeple onları Türkiye'ye göndermeye karar verdim. Blackpink ilerleyen günlerde Türkiye'ye gelip sürpriz bir programa katılacak! Takipte kalın!
Bu arada saçların yakıyor karşim @TıvaysJYPÇünküŞirketteİkiTaneParkJinyoungVarBenBüyükOlan Ama kullanıcı adın berbat. Neyse ben seni böyle de severim canım oppam♡
@TıvaysJYPÇünküŞirketteİkiTaneParkJinyoungVarBenBüyükOlan bu paylaşıma cevap verdi : Sağolasın hyung♡ @KaraPembe'ye başarılar "
Evet blinkler işte böyle.
Esasında program belli, ben de biliyorum. Fakat söyleyemem. Tek diyebileceğim EXID'nin katıldığı Melek'ten daha saçma bir program.
(Sonraki bölümde yazacağım programda yaşananları)
Belki sorularınız varsa gruba iletebilirim. Garanti vermiyorum. İlginç soruları olan var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blackpink ile Delirmeceler
RandomBlackpink ile dosta doğru Bu kitapta Blackpink hakkındaki her türlü saçmalığı bulabilirsiniz (caps,dedikodu,tepki,meme,uydurma vs) İyi eğlenceler~ 26.09.17 | Kurgu olmayan içinde #8