Binbir BP Masalı #1 (Otçu ile Oynarbaşlıklı Kız)

1.5K 129 136
                                    

(Yeni bir seri ile herkese merhaba~ Masalları BP'e uyarlayacağım. İyi okumalar ^^)

(Siyahın içindeki beyazın hikayesi)

Bir varmış bir yokmuş. Gül Hanım'ın tarikatının üyesi çokmuş. Zamanın birinde, Oynarbaşlıklı Kız yaşarmış. Kızın adı Jisoo imiş. Jisoo'ya insanların böyle deme sebebi, garip bir dans hareketi yaptığı içinmiş. Evet, kafasını çıkarıyor gibi yapıyormuş.

Birgün annesi ona bir sepet vermiş. İçinde kurabiyeler varmış. Bunu büyükannene götür demiş. Jisoo takmış sepeti koluna, ormanın derinliklerine doğru çıkmış yola.

Bu sırada birisi tarafından izlendiğini bilmiyormuş. Onu izleyen kişi, ormanın sapığı Otçu Jennie'ymiş. Onun gidişini izlerken sırıtmış ve onu takip etmeye başlamış.

Ara sıra Jisoo oturup dinlendiğinden, büyükannesinin evine geç ulaşmış.
Kapıyı açıp içeri girmiş.

Büyükannesi Lisa yatakta yatıyormuş. Gitmiş yatağın kenarına oturmuş. "Vah benim çileli ninem..." diye ağıt yakmış bir süre. Oysa gerçekte, büyükanne Lisa hiç de hasta değilmiş. Devamlı kızlarla flörtleşirmiş.

"Sen mi geldin yavrum?" Büyükannesi yüzünü ona döndüğünde Jisoo şaşırmış.

Bu ses Lisa'nın sesine hiç de benzemiyormuş. "Büyükanne, büyükanne. Senin sesin niye garip çıkıyor?"

"Ot çektiğim için!" demiş Jennie.


"Büyükanne, büyükanne! Gözlerin neden bayık?"

"Ot çektiğim için!" demiş Jennie tekrardan.


"Büyükanne, büyükanne! Peki bana niye öyle bakıyorsun? Yani...yiyecekmiş gibi?"


"Çünkü seni yiyeceğim!" demiş Jennie, Jisoo'nun üzerine atlarken. Fakat hedefi tutturamayıp yere düşmüş.

Jisoo ondan kaçmak için bir plan düşünmüş. "Otçu Hanım!" demiş. "Şuna bir baksana!"  Kafa çıkarma dansını yapmış.

Bu Otçu Jennie'yi çok korkutmuş. Cidden kafası çıkıyor sanmış ve bayılmış.

Bu sırada evin kapısı açılmış ve içeri Büyükanne Lisa ile yeni sevgilisi Ormancı Rosé girmiş. Rosé yere bakmış ve orman sapığını görmüş. O, uzun zamandır Jennie'yi arıyormuş.

Hemen gücünü kullanmış:








Hemen gücünü kullanmış:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Bununla birlikte Jennie hemen kaldırmış kafasını ve oracıkta ota tövbe etmiş. O artık iyi bir insan olacakmış. Jisoo'ya dönmüş. "Ben böyle kötü biriyim ama beni böyle de sever misin?"

Jisoo hemen sarılmış ona. "Kötü kızım benim...Senin olmak istiyorum Jennie."

Sonra ikisi okurlara dönüp şöyle demiş, "Siyahın içinde beyazın hikayesiydi bizimki..."









Bu iğrenç bölüm için üzgünüm ㅠ.ㅠ
Hiç komik olmadı farkındayım. Sanırım moralim bozukken ancak bu kadar çıkıyor :(

Rosé shopu için Gamze'ye teşekkürler ^^

Blackpink ile DelirmecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin