Blackpinkeu Memnu
Bence çok güzel bir başlık oldu ghvhv
Herneyse dostlar, gülünmeyecek kadar ciddi bir konuyla karşı karşıyayız.
Biz tam playgirl Lisa, JenSoo yehuu derken imkânsız bir olay patlak verdi ve resmen Bihter ile Nihal birbirine âşık oldu gibi bir durum ortaya çıktı.
Sizce keş ve kâfir Jennie zemzemi nereden buldu?
...
Bizim Kuzey Koreli sasaengin bu defa pırtlattığı(biası Jennie) dedikodu şu:
Birgün Blackpink üyeleri Japonya promosyonları için oteldeydi. Dördü de kendi odalarında takılıyordu. Derken Jennie, Rosé'in odasına girdi. Canı sıkılmıştı. Üstelik rüyasında, osururken yanlışlıkla altına yaptığını görmüştü. Gelmişken rüyayı anlatıp, Gül Hocamızdan bir yorum almak istedi.
Rosé'in yorumu şuydu:
"Bunlar hep dinden uzak olduğun için başına geliyor mübarek. Eğer böyle devam edersen, birgün osururken yanlışlıkla bok çıkaracaksın götünden."
Jennie üzülünce Rosé ona dini anlatmayı teklif etmiş. Hacı dedesi Zambak Nursaçan hocamızın Arabistan'dan yolladığı zemzem sularını getirmiş. Suyun verdiği imanla sarhoş olup namaz kılmışlar. Rosé öyle coşmuş ki, o zamana dek kılamadığı tüm namazların kazalarını da Jennie'ye din öğretme bahanesiyle aradan çıkarmış.
Fakat her şey böyle gitmemiş.
Maalesef.
Yapmamaları gereken bir şey yapmışlar.
Ertesi gün uyandıklarında Rosé hamileymiş.
Bu da dondurma çubuğunda bedava değil de çift çizgi çıkınca Rosé'in verdiği tepki.Dondurma çubuğuyla yaptığı test pozitif çıkmıştı.
Tuvalete gittiğinde, içindeki bitki genlerinin de etkisiyle çocuğu sıçıverdi ve on yaşlarında bir erkek çocuk çıktı ortaya. Fakat ne yazık ki sasaeng çocuğun yüzünü sır gibi saklıyor.
Rosé hem çocuğu hem de Jennie ile arasında olanları saklamaya çalışıyordu.
Fakat Jisoo baskı yaptı
Ve gerçeği öğrendi...
Ağıt yaktı...
Bir süre sonra ise şok dışında bir tepki veremediİşte YG'nin insanlardan sır gibi sakladığı, Jisoo'nun son hâli :
×××
Selam mübarekler
Hangi seriye (dedikodu, masal, sanata doğru, röportaj vb.) yeni bölüm istersiniz?
Bu arada başta m yazıyor ya, görün bakın bu bölüm ne kadar çok okunacak fhcgcgchcvhvhvhchv
VEEEEE KURGU OLMAYAN İÇİNDE #17
OKUYAN, OY VEREN VE YORUM YAPAN HERKESE TEŞEKKÜRLER ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blackpink ile Delirmeceler
RandomBlackpink ile dosta doğru Bu kitapta Blackpink hakkındaki her türlü saçmalığı bulabilirsiniz (caps,dedikodu,tepki,meme,uydurma vs) İyi eğlenceler~ 26.09.17 | Kurgu olmayan içinde #8