Alli Simpson-NOTİCE ME
(Miley den devam)
2.30 saat bir yoğun bakımda kaldı o kadar ilaç içilirmi salak ve garip bir şekilde kan grubunu bulamadılar yeni sevgilisi bulmaya gitti. Ne var canım altı üstü kanda hiçbir kana benziyormuş nedir bu ya doktorlarından bi b*k bildikleri yok ve en kötüsüde içeriye almıyorlar ilaçların vücuduna dağılmasını engelliyorlarmış of nedir bu" O iyi olacak" "Inşaallah" "Ben burdayım" yerimden kalktım ve işaret parmağımı havalandırdım" Kes sesini buradasın oyle mi senin yüzünden içeride ve sen buradasın burda olmasan daha iyiydi zaten hiç bizim okulumuza gelmesen şu an içeride olmayacaktı yada onu kıskandırmak istemesen olmayacaktı orda içeride olmayacaktı şimdi kalkmis ben varım diyorsun ne hakla olmasan ne fark ederdi ki" Ayağa kalkmis bileğimi tutmaya çalışırken gözlerinden akan yaşları yavaşça siliyordum ve elimi çekerek" Dokunma bana" dedim sonrada lavaboya koşturdum aynada kendime baktım berbat gorunuyor dum çıkarken aceleyle ne giydiğime bile bakmamıştım saçlarım ev topuzu "ıyk" diye söyledikten sonra yüzümü yıkadim ve Marcusun yüzüne bakmadan önünden geçtim. Üzgün gibiydi ama onun suçuydu üzülsün pislik nefes alış verişimi düzenledikten sonra Doktoru beklemeye başladık.
..."Iyice saçmaladınız ama yani nasıl kan bulamazsınız bu sizin göreviniz değil mi anlamıyorum sizi anlamıyorum nasıl yani ya tamam onu buradan götürüyorum onun daha bir kan bile bulamayan hastanede bırakamam Marcus eşyaları toplamama yardım edermisin tamam kurtulursunuz bizden biz gidiyoruz." bu uzun nutuğumu çektikten sonra odaya daldım. Ama haklıydım çünkü bir kan dahi bulamamışlardı birde buranın en iyi hastane olduğunu söylüyorlar açıkçası berbat çünkü tekrar söylüyorum 1 kan bile bulamamışlar hemde biz kan bulamadık demiyorlar da hastanın kanı değişik diyorlar evet evet benimki de uçan atlıydı zaten
(Kevın dan devam)Şehir dışına çıktım ama bir cadının kanıda uymazmı bu kadına karşıdan bir cadı geçiyor kokusunu aldım karşıdaki bir kadına gözümü diktim cadı hm aynı kanı Ashley gibi hızlıca yanına gittim ve önünü kestim anıden korktu soonuçta vampirim ''Kanına ihtiyacım var'' ''Ay pis vampir git'' ''Bak cadının biri hasta kan lazım pis cadı yoksa sana meraklı değilim'' ''Kaç yıldır cadılara yardım edionuz siz '' baktım kadının suscağı yok attım omzuma ve hastaneye uçtum içeride Ashley in kokusunu alamayınca Ashley in kokusunu takip ettim eve mi getirmişler salakmı bunlar omzumdaki kadının kolunu deldim of inanılmaz içmemek için kendimi zor tutarken kadının kanı yanımdaki kan poşetine akıyordu içimin uyuştuğunu hissedince kontrolümü kaybettim ve kadının koluna daldım. Bir kaç ml kan içtikten sonra ayrıldım ''Üzgünüm dayanamadım'' ''Pis vampir beni evime bırak gerizekalı o kadar kanımı içtin pasaklı'' kafa salladım elimdeki poşete baınca içesim gelsede durmaya çalıştım kapıyı çaldım Miley bana şaşkınca bakarken ''Kanı buldum'' ''Nerden biliyosun ki kan grubunu'' ''Bana söyledi'' ''Neymiş'' diye heycanla sorunca ''Acalem var al şunu ben gidiyom dedim ve insancıl bir şekilde koşturdum kadını omzuma attım ve evine doğru uçtum 1 dakika kadar bir sürede evindeydi. Kolundaki kurumuş kan of inanılmaz güzel gibi aslında bayadır beslenmiyordum dedim ve evime doğru uçtum kapıdan içeri girdiğimde hizmetçim ''Efendim '' diye kafasını eğdi cevap vermeden odama çıktım kitaplığımın yanındaki rakam bölümüne şifreyi girdim ve geriye çekildim dolap açılınca içeriye daldım ve arkamdan kapının kapanmasını bekledim sonra Kan şişelerinin önünde dolaşmaya başladım ''A+ ıyk çok acı sadece çok kötü durumlarda B- olabilir ama yinede ıyk denilebilir Ab mi saçma gelir hep ekşi bir tada sahip ve işte benim canım 0- elime bir şişe aldım 2 şişe kaldığını görünce bir damlasını B- in içine akıttım ve B-i kafama diktim ağzımın kenarından akan kanları yaladım ve kalan olur diye ağzımı yıkadım odama geçtiğimde yarım saat kadar burda durdum çünkü dişlerim uzundu ve bunu kimsenin görmemesi gerekirdi.HİZMETÇİMİN BİLE.
Beybilerim bu bölümü @SelinKKK için yazdım çünkü bekliyordu ve diğer okuyanlarım sizleride yerim :* VE İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİR ÖPÜLDÜNÜZ :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılık Başa Bela
Teen FictionBu ilk hikayem değil diğer hesaplarımda hikayelerim var ama buy ilk cadılı hikayem ve ben bu tür hikayeleri severim neyse hikayelerde sınır olacak ama merak etmeyin sınırlar ilk önce az olacak ve işte TANITIM: Ben Ashley.Ashley CANCORNET ama soyad...