''inşallah pilot iğne vermez.''

311 16 4
                                    

Miley Cyrus,Borgore-Decisions

Gözlerimi ovuşturarak araladım aşağıdan sesler geliyordu Marcus a baktım yanımda yoktu 'en iyisi kalk ve giyin' iç ses haklı o yokken giyineyim dedim ve banyoya daldım işlerimi halledip banyoya daldım  banyomu yaptıktan sonra saçlarımı kurutup elimle hafif kıvırcıklaştırdım. Üzerime beyaz üzerine siyah değişik şekiller (dudak,makas,nal,karanfil,yonca vb.) yapılmış elbisemi giydim.Bu elbiseme aşığım. Hızlı adımlarla aşağıya indim İki kişi mutfaktaydı arkası dönüktü ikisininde ,biri Marcus tu tam odaya geçecekken hızlıca tutup çektim ''O kim?'' dedim elimle göstererek ve kısık sesle (multimedyada) ''Kuzenin çok tatlı biri'' ''Hayır hayır hayır yoksa o''  aramıza kuzenim girdi ''EVET benim'' ''Ross'' ''Ash'' diye birbirimize sarıldık ''Özlettin kendini pislik'' ''Ah yıllardır burdan dışarı çıkmayan ben değilim hem artık çok göreceksin beni'' anlamamış bir ifadeyle yüzüne baktım ''Burda kalıcam dört yıl  orda iki yıl üneversitede kalınca yolumuz buralara düşüo'' Tekrar sıkıca sarıldım ''Nefes almak güzeldi dostum'' deyince bıraktım onu ''Hey şimdi bir saniye biz bugün okula mı gidicez bugün okul varmı? bugun günlerden ney?'' ''Cuma canım ama sen dört gün okula gitmedin'' ''Evet ölmüş gibi hissetmek güzeldi neyse bugünde asalım okulu'' aramıza kuzenim girince sustum ''Ölmüş gibi hissetmek derken sakın bana....''  ''İntihara kalkışmadım'' ''Neden böyle birşey yaptın'' ''Can sıkısı neyse hadi git giyin odanı göstereyim sonra dışarı çıkalım  ''Ben eve gidiyorum canım siz dolşın görüşürüz'' dedi ve ceketini giyip gitti kuzenime odasını gösterdim. Evet oda yarı cadı cadı değil çünkü o annemlerin tarafından kuzenim benim asıl kökenim babam annem sonradan cadı olmuş ama babası bu cadılıkla fazla alakadarmış kuzenimi bir gün yanlışlıkla cadı yapmıştım asıl güçlerimi kontrol edemezken 'kontrol bilekliğini' takmamıştım ama ne yapa bilirim iğrenç bir bileklikti bende yanlışlıkla onu cadı yaptım ama  benim kkanımın vücüdüna karışmasını istemiyor.cadının bir başkasını cadı yapması için bir kaç büyüden sonra şu kan kardeşmidir nedir işte onun gibi bir cadının kanınınonun yarasına değmesi gerek  ama o bunun iğrenç olduğunu büyüler hariç çoğu cadı gücünü böylede kullandığını sçylüyor ama ne yalan söyliyim ''HAKLI'' 

''Ben hazırım''

 ''Tamam nereye gideceğiz?''

''Lunapark diyeceğim ama çok sıradan''

''Fazla sıradan''

''Bar''

''Gündüz olmaz''

''Avm''

''Alışveriş havamda değilim'

' ''Sahil''

''Fazla romantik''

''Ev''

''Can sıkıcı'' 

''Kütüphane''

''Evimde bir tane var zaten''

''Sinema''

''Hm sinemada bu hafta korku haftası eet gidiyoruz''

....

''Bu kız yemin ederim salak kaçmıyoda'' dedim gülerrek

''Kaçsada kurtulamazki''

''Ama oda aşağı  inmeseydi bu korku filmlerindekilerin hepsi salak''

''Aha telefon çalıyo''

''Bak şimdi telefonu açacak ve sonra bam ve öldü.''

''Hm filmi sen mi kurguladın''

''Hayır tüm filmleri seyrettim hepsinde aynı sahneler yağmurda yağıyo''

''Aha düşersen ölürsün düştü ay ayağı çamur olmuş kıyamam''

''Bide ayakkabısını siliyo salak''

''Hepsi salak''

''Ah bunlardan daha kötüleriyle savaştım ben''

''Kes sesini film izle''

''Az öneden beri konuşuyodun ya be of tamam öyle olsun hiç konuşmucam senle'' dedim ve dudaklarımı kıvırdım. Elini omzuma koydu beni kendine çekti ''Gel benim canım ben sana kıyamam ki'' Kafamı göğsüne yaslamamı sağladı kokusu eskisi gibiydi insan bir parfüm değiştirir cadılarda değiştirir yıllarca aynı parfümü kullanmak 'GARİP' 

.....

''Marcus dur saçmalama hem ben birşey yapmadım''' ''Evet beni aldattın'' ''Salakmısın o benim kuzenim'' ''Bende kuzenimle yatıyım o zaman''  ''Salaklaşma ya ben onunla yatmadım'' ''Hıhı öyledir'' ''Hem onunla sabah tanıştın ya'' ''Yo keşke tanışsaydım'' ''Hayır sana ihanet etmedim'' ''Sen etmedin öylemi kim etti o zaman'' ''Kimse etmedi tabi sen etmediysen'' ''Ettim ama senden sonra'' ''Etmedim dedim ya'' ''Ne diyosun aşkım'' ''İhanet etmedim sana'' ''Ettin demedim ki'' ''Dedin ya'' ''Yo canım ah senin kafana ay geçti'' ''Kafaya ay geçmez güneş geçer'' ''Hayır bebeğim ah gel bir pilota gidelim'' ''Pilotta napıcaz'' ''Seni bir muayne etsin''  ''Onu doktor yapar'' ''Yürü pilota gidioz sen böyle olmazsın'' inanmıyorum delirdimmi ben ya kafama ay geçtiyse inşallah pilot iğne vermez.

Miraba ben geldim bu bölümü SelinKKK ye ithaf ediyorum ve ayrıca dış bağlantıda diğer hikayem var onada göz atabilirsiniz isterseniz öpüldünüz bb:)

Cadılık Başa BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin