Gözlerimi ayırmadan yaklaşık bir buçuk saattir yatağın üzerine oturmuş boş duvara bakıyorum.Babam kendi kaderini yarat derken ne demek istedi?Ve onu nasıl gördüm?
"Ashley"
"Efendim''
''Bak ne buldum'' Gözlerimi duvardan çekip Jack'a baktım.Elinde eski olduğu belli bir kitap vardı.Yerimden kalkıp yanına gittim.Yazılar el ile yazılmıştı. Bu yüzden bazı harfler okunmuyordu. Başlık "ŞEYTAN''
''Jack amacın ne senin''
''Hayır seni üzmek değil amacım birinin sözü vardı 'Düşmanını tanı' diye işte düşmanımızı tanıyoruz.'' Kafa salladım ve seslice okumaya devam ettim.
''Şeytan insanların içine girebilir. Girmeden kısa süre önce bu insanla çeşitli türde iletişime geçer.Bu iletişim türlerinden biri sesle iletişimdir.Kişi ile bizzat konuşur. Aynı zamanda şeytan içine gireceği kişiyi yıllar öncesinden belirleyebilir.Bu nedenle ailesini yada yakınındakileri kişiden alabilir. Tanıdıklarını almasının sebebi kişiye yardım edebilecek birinin olmasını istememesidir.''
''Ashley bu sen olabilirsin''
''Evet''
''Birde cadı ve şeytan var onuda oku istersen'' kafa salladım o sayfaları karıştırırken bende bu içime girme meselesini düşünüyordum.
''Hıh işte Ashley burası''
''Şeytanlar cadıları köle olarak alabilir. Ancak cadıların güçleri şeytana karşı gelebilirler. Buda şeytanın güçlerini azaltır.Aynı zamanda şeytan cadıların içine girebilmek için yıllarca hazırlık yapar. Cadı ,şeytan içine girmeden onu durdurabilir. Ancak bu çok az bir ihtimaldir. Şeytan içine girdiğinde cadınında güçlerini alır''
''Ashley bak karşı gelebilirsin''
''Bak ben yapamam''
''Neden sen seçilmiş cadı değilmisin?"
''Öyle ama..''
''Aması yok bende burdayım beraber yapıcaz bunu'' Gülümsedim arkamda olan nadir kişiler hep hoşuma gitmiştir aynı zamanda bizi bıçaklayanlarda hep arkamızdan bıçaklarlar Felsefeyi sevmeyen biri olarak şuan acayip felsefeler yapabilirim.İçim hala korkarken büyük bir çığlık sesi duydum bu kulaklarımı patlabilecek şekilde bir çığlıktı çığlık değil bağırıştı sanki ...ellerimi kulaklarıma koyup yere çöktüm ellerimi kulaklarıma acayip bastırıyordum ama sesi engelleyemiyordum. En sonunda bende bağırmaya başladım çünkü ses beynimi deliyor gibiydi parmaklarımı saçlarımın arasından geçirdim.Sesin kesildiğini duyunca ellerimi kulaklarımdan yavaşça çektim. Jack'e baktım. Bana delirmişim gibi bakıyordu. Sorun neydi ? O sesi duymamış mıydı? Yüzüne boş ifadelerle bakarken içimden bişeyler kopuyor gibi hissettim. Yavaşça yerden kalktım.
''Jack sen sen o sesi duydunmu o ses nerden geldi''
''Ashley iyimisin sen ses falan yok ortada''
'''Ama duydum ses çığlık bağırış duydum işte'' dedim sonra beynimde bir iki ses yankılandı
''Aaa hadi ama Ashley o ses seni incitmek için küçük bir oyundu evet güçsüz cadım senin içine giricem annenle baban öldü deden nenen öldü sadece sen neden kaldın şeytan yıllardır hazırlık yapıyor ve zamanı geldi bence Jack demi ölse sana fazla yardım ediyor ''
''Hayır saçmalama içime gir daha iyi Jack e zarar verme benim yüzümden ona zarar verme''
''Ashley sana noldu böyle o güçlü kız nerde şimdi şeytanla konuşuyosun güçlenmelisin biraz'' kafa salladım ve şu cadı şeytan ilişkisini öğrenmek için kütüphaneye gitmem gerektiğini düşündüm.
Bebeklerim ben çooooook uzun bir aradan sonra geldim küçük bir hastalık geçirdim ardından okul derken giremedim belki özlemişsinizdir dedim ve hemen geldim ben sizi çok özledim açıkcası :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılık Başa Bela
Teen FictionBu ilk hikayem değil diğer hesaplarımda hikayelerim var ama buy ilk cadılı hikayem ve ben bu tür hikayeleri severim neyse hikayelerde sınır olacak ama merak etmeyin sınırlar ilk önce az olacak ve işte TANITIM: Ben Ashley.Ashley CANCORNET ama soyad...