Masalardaki birkaç şişe kanı içmeme rağmen hala kan istiyordum . Kendimi durdurdum ve odaya doğru hızlıca yürüdüm içim istemsizde deliriyordu. Ve odanın içinde bir ses yankı yaptı ''Sanırım gitme zamanımız geldi'' ''NE!'' diye bağırdığımda yanıma gelen Jack e baktım gözlerinin içi korkmuşa benziyordu şeytanı odamı duymuştu? Gözlerim yaşarmıştı ilk defa kendimi kötü hissediyordum.Ellerim sızlayınca ellerime baktım. Ellerim yanıyordu ve biri ellerimi tutuyordu karşıma baktığımda şeytan ordaydı onu görüyordum korkuyordum ellerimi onun o yakıcı ellerinden çekmeye çalışsamda olmuyordu ellerini ellerimden ayırdı uzun boynuzları ilk görüldüğünde dikkat çekiciydi geriye doğru adım attı ve yok oldu yerde oluşan çökük ve hala içten içe yanan laminantlarda uzun toynak izleri vardı ellerim hala sızlarken onun gücünü küçümsediğimi düşündüm çok güçlüydü hemnde çok fazla güçlüydü sonra odada bir ses daha yankılandı ''Artık daha çok yanında olacağım'' Elim istemsizce cebime gitti ama ''DEFTER!'' ''yok defter cebimde yok'' yatağın ucundaki defteri görünce hemen ona doğru elimi uzattım. Sonra defter kendiliğinden havaya kalktı ve yere külleri döküldü bunları şeytan yağmıştı bunu anlamak zor değildi.Ellerim acı ile sızlarken ağzımın bişeyle dolduğunu hissettim ağzım bu sıvıyla dolup taşarken kazağıma döküldü bunun kan olduğunu anlamam uzun sürmedi. Ağzımdan hala kan akarken burnumunda kanamaya başladığını anladım. Ellerime baktım çünkü yanıyorlardı Elime bakmamla bir çığlık atmam bir oldu.Jack hızlıca yine yanıma gelince gözlerini büyütmüş elime bakıyordu. Tırnaklarım resmen grileşmiş ve uzamıştı iğrenç görünüyordu ve ellerimdeki ara ara oluşan derin yanıklar dikkat çekiyordu.Gözlerimi sıkıca kapatıp açsam ve herşey geçseGözlerimi kapattım ve yarım dakika boyunca sıktım göz kapaklarımın acığını hissedince gözlerimi araladım herşeyin aynı olduğunu görünce gözümden biraz daha yaş düştü dudaklarımdaki gerilme hissiyle dudağımdaki kanların kuruduğunu anladım Odadaki lavaboya gitmek üzere ayağa kalktım ve adımımı attım Jack e çarpınca ona baktım gözlerimi yaşarmıştı onun? benim içinmi? beni bu kadarmı seviyo? hergün başka kızla ama benim için ağlıyo? gözlerimdeki yaşları sildim ve lavaboya yürüdüm.Suyu açtım ve ellerimi suyun içe daldırdım bu ellerimi yakıyordu en sonunda dayanamayıp bir çığlık attım.Jack anıma koşturdu. Ve ellerimi sudan çekti ellerime öylece bakarken dolaptan bir peçete aldı ucunu hafifçe ıslatıp dudağımı sildi temizlendiğinde aynadaki yansımama baktım.Bu ben değildim aynadki kişi öyle güçsüz öyle solgundu ki ben bu olamazdım gözleri ağlamaktan şişmişti ben bu olamazdım.Saçlarım dağılmış ce yüzümde boş bir bakış vardı gözlerimi kapattım ve eski ve güzel beni düşündüm Gözlerimi açtığımda öyleydim ama gözlerim hala boş bakıyordu. Ellerimdeki yaralarıda cadı gücümle düzelttim Tırnaklarımıda eski haline çevirdim. İşte yine eski ben burdaydım güzel akıllı ve seksi ben ama ir farklılık vardı içim hala korkak, can acıtıcı ve ölmek isteyen bendi.Yani şeytandan korkumdan herşey olabilirdi.Ben büyük bir gerizekalılık yapmıştım ve kurtuluşum yoktu. Bileğimi tutup çekiştiren bir el hissettim oraya baktığımda kimse yoktu eelimi çekmeye çalıştım ama olmadı. Sonra yanımda garip bulutlar oluştu bulutların arasında biri vardı ve bileğimi tutuyordu. Ona bakınca gözlerim açıldı bu babamdı. ''Baba'' ''Kızım herkes ölür ama herkesin bir kaderi vardır bu kaderi yaratan sensindir kendi kaderini yarat hemde nasıl istiyorsan öyle yarat'' dedi ve yok oldu baba deyip oraya koştum en azından bir sarılsaydım. Bugun bu 1 saat içinde yaşadıklarım yeterince uzundu sanırım son günlerimde neler yapmak istediğimi bir kağıda yazıp bunları gerçekleştireceğim.
Evet yeni bölüm geldi.Üzgünüm belki beklediğiniz gibi bir bölüm olmamış olabilir ama bir önceki bölüme gelmeyen yorum ve 1 vote moralimi çok bozdu belki kaba biri olduğumu düşünüyor olabilirsiniz ama biraz benide anlayın ya lütfen ve yorumlarınızın hepsine cevap vericem.İnşallah beğenmişsinizdir bu bölümü ve multimedyada bir fotoğraf var sizce o fotoğrafı hikayenin yeni kapak fotoğrafı yapımı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılık Başa Bela
Teen FictionBu ilk hikayem değil diğer hesaplarımda hikayelerim var ama buy ilk cadılı hikayem ve ben bu tür hikayeleri severim neyse hikayelerde sınır olacak ama merak etmeyin sınırlar ilk önce az olacak ve işte TANITIM: Ben Ashley.Ashley CANCORNET ama soyad...