''istek meleğiyim''

317 17 4
                                    

O şuan belkide başkasınındır ama Marcus benim O yani Kevin aman be onumu düşinicem tek sorun şu Marcus a cadı olduğumu bir gün söylemek zorunda kalırsam onuda cadı yaparsam.Tamam pozitif düşünüyorum en iyisi uyumak gözlerini kapat ve uyu.... Olmuyo hey aklımda Marcus var ve kötü düşünceler geliyor en iyisi Marcus a gerçekleri anlatmak Telefonumu elime aldım ve 'Benim' yazısını görünce hemen aradım 

''Alo Marcus''

''Efendim canım'' 

''Buluşmamız lazım''

''Birşeymi oldu''

''Kötü birşey değil canım nerde buluşalım''

''Geliyorum sana bekle beni'' dedi ve telefonu kapattı sesimde tedirginlik vardı ve o bunu sezmişti korkmuştu bana birşey oldu sanmıştı bunları biliyorum çünkü onu takip ediyorum evime doğru çok hızlı koşturuyor ve işte geldi kapıyı alacaklı gibi hızlıca çalıyo bende hızlıca kapıyı açtım. 

''Oh iyisin'' ''Kötü birşey yok demiştim otur şöyle'' soluk soluğa kalmış nefesiyle koltuğa yerleşti.yavaşça söze başladım

''Lafımı kesmeden beni dinle ben insan değilim vampir değilim kurt adam değilim ben cadıyım  ama öyle televizyonlardaki saçma sapan abuk sabuk koca burunlu ve burnunda kocaman beni olan iğrenç kötü tiplerden değilim iyi kalpli biriyim ve biz cadılar 250-300 yaş arası yaşarız vampirlerden daha çok güze sahibiz ve çok fazla büyü çeşidi biliriz. Kurtlar Vampirler İstek Melekleri ve daha niceleri ile savaştık istek melekleri hariç hepsini yendik benim önderliğimde ölümsüz olan tek cadıyım ben ve dünyadaki en güçlü cadıyım işte tüm sırrım bu'' dedim ve Marcusun sözlerini bekledim 'Ne garip ' gibi sözler beklerken ''Bizi yenemediniz'' demesi 'GARİPTİ' 

''Sen...''  ''Evet aynen ben bir istek meleğiyim''  ''Ailen benimle olmana kızmayacakmı?''  ''Ailem onların başı bende ailemin yani biri itiraz ederse mahvolurlar tıpkı senin en iyi cadı olman gibi bende en iyisiyim''  ''Vav bunu beklemiyordum.''  ''İstek Meleği olmamımı?''  ''Evet ne biliyim siz birşeyin karşılığında iyilik yaparsınız ama bu istediğiniz şeyler bizim alehimize olur.'' ''Onlar babam ben Marcus '' dedi tatlı gülümsemesiyle tabikide karşılık verdim yenımda geldi iki elimi avuçlarının arasına aldı.''Ne olursa olsun benimsin'' kafa salladım sonrada ellerinden ayrılıp odama daldım hm ona bir oda lazım yada yatak belkide sadece yatık ''Marcus'' diye bağırınca hemen odaya geldi ''Efendim canım'' ''Burda kalcanmı?''  ''Hm işim var evde birini bıraktım yanlız klmasın'' ''Keserum''  ellerini suçlular gibi havaya kaldırıp ''Tamam şaka sadece küçük bir şaka deyince gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Sonra yüzümde hafif tebessüm oldu ve hemen gardolaba koşturdum ve bir yastık alıp iki kişilik yatağımın yanına koydum iki kişilik yatakta tek başına yatmak iğrenç bir duygu zaten  Arkama döndüğümde gözlerimi ellerimle kapatıp arkamı dönmem bir oldu Üstünü çıkartmış saf ''MARCUSS'' ''Sadece üztüm altım hala ayağımda'' ''Yok bide onuda çıkartsaydın Marcusa bakmadan gardolabımı açtım ve dolabı karıştırdım ama gardolabın kapağındaki aynada göz göze geldik üstünü çıkartmış  kasları of o kas ne ya  ''Düşüncelerini görebiliyorum canım'' Gözlerim irileşirken ''İnsancıl bir hayat yaşayalım lütfen'' ''Biz hayvan mıyız'' ''Hayır birimiz istek meleği birimizde cadıyız ama insan takliti yap lütfen'' Gözlerini devirdi ve yatağıma daldı yanında beni beklediği belliydi ama utanıyordum ve bu çok garip gardolaptan bir erkek altlığı buldum bu Yancy nin 15 yaşında bizde kaldığında bıraktığı uzun eşortmandı ama artık kapri olarak kullansın diye düşündüm ve yatağa fırlattım gardolabın kapaklarını kapattım ve yorganın altına girdim gözlerimi sımsıkı yumdum ''Giy artık Marcus gözlerimi açtığımda çıplak olursan gebertirim seni'' ''Of tamam'' dedi kesin göz devirdi cadılık hizleri :)

Evet yb ile burdayım okuyanlar sefilionuzda hani bana vote :D yorum yapanlardan itahlar mı yapsam en uzun yorum atanamı ithaf etsem bir sonraki bölümü hm belki neyse hadi inş beğeniyonuzdur :DMultimedyada Marcus açıkcası kararsızlıklar içersinde Hunter ı seçtim :D

Cadılık Başa BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin