Hoofdstuk 11

347 6 3
                                    

5 dagen later.

Koen ,

We waren net een dagje thuis van de zee. Het was super leuk. We hebben bijna elke dag aan zee gezeten. We zijn een dag naar een waterpretpark geweest waar dat Floor bijna verdronk eigenlijk best grappig ze dacht dat ze niet kon staan in het diepen maar ze kon er toch staan. Tineke dat uitschoof gelukkig dat ik achter haar liep dat kn haar op ving. Ik keek op de wekker het was 7 uur. Ik maakte tineke rustig wakker. Tinnie wakker worden we moeten werken. Zei ik zacht. Mmmm nog  heel even. Mompelde ze. Nee zei ik  en ik kuste haar. Ze was direct wakker. We maakten ons klaar we gingen naar beneden pakten een boterham en smeerde die. We zaten neer ik wouw net een hap pakken dat tineke ineens naar boven spurtte ik riep maar kreeg geen antwoord. Ik liep naar boven en hoorde geluid van uit de badkamer komen. Ik deed de deur open en daar hing tineke over de wc te overgeven. Ik ging achter haar staan. Ik legde mijn hand op haar schouder. Gat het schat ? Vroeg ik. Jaja zei ze. Ze pakte een beker en spoelde haar mond. Ga je wel werken schat. Vroeg ik bezorgt. Ja koentje ik voel me prima. Zei ze. Oké maar als je je niet meer goed voelt ga je naar huis oké. Zei ik. Ja oké gaan we dan door. Vroeg ze. Ja zei ik en dan gingen we naar de auto. We reden naar kantoor. We moesten papierwerk doen. Na zo'n 3 lange uren papieren te moeten zien was het eindelijk middag. PAUZE !!! Riep ik door de zaal. We gingen naar de refter en namen ons eten iedereen kwam ook binnen we zaten allemaal klaar om een hap van onze bokes te nemen dat tineke weer weg spurtte. Wat heeft die ineens grinnikte Floor. Ik denk dat ze ziek is ze heeft vanochtend ook al moeten braken. Zei ik en ging naar tineke. Schat. Gaat het ? Jaja zei ze. Tin ik wil dat je naar huis gaat je hebt vanochtend ook al overgeven. Ja oké dan ik zal direct naar de dokter gaan. Zei ze en ze gaf me een knuffel. Ik zal naar de chef gaan en het gaan melden oké. Zei ze. En ze was weg ik ging terug naar de rest. Het werd een lange saaie dag zonder tineke.

Tineke

Ik ga direct naar de dokter na komijn gewone kleren heb aan gedaan. Ik stapte in de auto en reed naar de dokter. Ik mocht direct binnen. Hij vroeg wat het probleem is. Wel ik heb al een paar dagen  buikpijn en ik heb vandaag al 2 keer overgegeven. Hij onderzocht me en nam dan wat bloed. U mag mij morge vroeg bellen. Zei hij. Ik ging door en dacht wat na. Misschien is het erg en daarom dat hij bloed heeft getrokken of wat als ik zwanger was. Ik en koen hebben nooit over kinderen gesproken. Ik ging naar huis en kroop in mijn bed ik viel in slaap.

De volgende ochtend.

Koen was blijkbaar al door. Want hij was er niet meer. Ik keek op de klok het was 10 uur. Ik belde naar de dokter. Ik legde geschokt de telefoon neer. Ik was zwanger en al 2 maand. Ik was erg verschoten koen en ik hebben nooit over kinderen gesproken. Wat als hij geen kinderen wilt. Wat als hij mij op straat zet. Wat als hij het uitmaakt.
Ik piekerde heel de dag door tot koen binnen kwam. Schat ik moet iets zeggen. Zei ik. Ja zeg maar bolleke. Zei hij kalm. Koen ik ben zwanger .! ......

---////---
Een cliffhanger wie weet wat er gebeurt in het volgende hoofdstuk. Sorry voor het lange wachten maar hier is dan toch vet verwachte hoofdstuk nog maals sorry 
Xx Elly

De buurtpolitie: echte liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu