hoofdstuk 21

201 4 0
                                    

tineke.

er werd gebeld .ik stond recht met Melody in mijn armen en liep naar de deur .ik deed open ik had nooit verwacht dat hij voor de deur stond . aziz wat doe jij hier nu weer? niksik had via via gehoort dat je bent bevallen van Melody. zei  hij . ik schrok hij wist hoe ze noemt . oke dan . zei ik . mamaaa wie is dat ? vroeg lavender toen ze ineens naast mij stond . niemand schatteke ga maar terug naar papa. zei ik tege haar . is dat Lavender? vroeg aziz . eum ja zei ik geschokt. das een schoon kind en dat ook ! zei hij en trok Melody uit mijn armen . geef haar terug nu!!! nee ze is nu van mij ! riep hij met een enge grijns . KOEN!!!!!!!!KOEN!! hij stond in een fraks van een minuut naast mij . lavender was er ook . geef mij mijn dochter terug NU !!!! riep koen boos terwijl hij achter aziz liep . ik ontfermde me over lavender . het komt wel goed we gaan haar wel terug krijgen probeerde ik haar gerust te stellen . koen kwam terug maar hij had Melody niet bij. koen ?? waar is Melody ?? vroeg ik met tranen in mijn ogen . hij is kunnen ontsnappen hij is in een auto kunnen stappen met de nummerplaat pony . ik barste uit in tranen. ik ga lavender naar bed brengen zei koen en liet mij gewoon achter. ik zat nog steeds op de grond te huilen voor onze voortuin . ik voelde een hand op mijn schouder en dan weer niet .maar dan zag ik koen gehurkt voor mij zitten .ik keek hem niet aan . hij deed mijn hoofd omhoog met zijn 2 vingers en zei : we gaan haar terug halen we gaan haar redden . zei hij vastbesloten .  hij trekte me recht en knuffelde me .kom we gaan naar binnen . zei hij  en we gingen naar binnen . ik stapte traag naar boven en ging naar de kamer ik passeerde de kamer van Melody . en het bedje dat nu bij ons op de kamer staat . ik begon terug te huilen .ik smeet mezelf op het bed en begon nog harder te huilen . koen kwam de kamer binnen . hij zei niks maar kwam naast mij liggen en trok mij naar zich zodat ik in zijn armen lag hij wiegde ons zachtjes heel en weer.
koen maakte zich los en greep naar zijn gsm . Ik wist niet wat hij ging doen dus viel ik in slaap

Koen.

Ik rukte me los uit onze knuffel en greep naar mijn gsm en belde naar eric en brigitte en legde alles uit wat er was gebeurt ze noteerde de nummerplaat  pony en legde dan af ik ging terug naar binnen en ging naast tineke liggen die al aan het slapen  was ik wouw haar in mijn armen nen maar ik dacht aan lavender ik ging naar haar kamer en bracht haar naar die van mij en tineke legde haar on het midden en ging dan zelf slapen slaapwel mijn meisjes we vinden Melody heus wel. Zei ik zacht en moest met moeite mijn tranen binnen houden  na een tijdje vielen ik in slaap.

Ik werd wakker van mijn gsm ik nam op .

k: hallo met inspecteur baetens.
b:ja dag koen tis me brigitte .
k: aa brigitte en is er nieuws
b: ja maar het is slecht nieuws.
k: wat is er gebeurt.
b: we hebben een baby gevonden maar ze is dood en we weten niet pf het Melody is .
k: ik kom naar daar wqar zijn jullie?.
b: het einde van het bospad .
k: ik kom

Einde gesprek.

Ik kleedde me vlug aan en schreef een briefje waarop op stond naar waar ik was . Ik legde het op de tafel en vertrok . Niet veel later kwam ik aan en liep ik naar brigitte . Als je wilt mag je kijkdn wij kunnen het niet echt zien of het Melody is .
ik knikte en ging met tranen in mijn ogen naar het verbranden lichaampje kijken . Ik keek er naar maar zag dat het melody niey was want we hadden haar een armbandje gegeven met haar naam.
Ik bzgon te huilen het is haar niet . Riep ik . Brigitte en eric zuchte van opluchting endaarna Zei  eric: wie is dan wel dit baby'tje.

Ik ging naar huis en vertelde alles aan tineke ze begon te wenen van opluchting dat het onze dochter ni was maar ook weende ze van verdriet omdat we niet weten waar ze nu is.

------/////-----

Kleiner stukje maar hopelijk goed
Xx elly

De buurtpolitie: echte liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu