Hoofdstuk 6

467 8 1
                                    

2 weken ,

Tineke ,

Vandaag zijn koen en ik 1 maand samen dus word ik wakker en ga naar de bakker. Ik dek de tafel en zet alles erop. Dan ga ik naar boven en maak koen zachtjes wakker. Koentje wakker worden schatje. En ik gaf hem een kus hij was direct wakker. We zijn vandaag 1 maand samen dus kom eens mee naar beneden. Ik sleurde hel naar beneden. Hij stond met open mond te staren. Schat je bent geweldig je bent het dus niet vergeten ?! Zei hij blij. Natuurlijk ni hoe kan ik dit vergeten ! Zei ik. Hij kwam naar mij en pakte me op en kuste me in hou van je tineke ! Zei hij. En kuste me. Na de kus zei ik. Ik ook van jou koen. En ik kuste hel terug. We aten. En daarna gaf koen zijn cadeau aan mij. Ik deed het open. Het was een ketting met de k en de t op. En ook een armbandje met de datum dat we samen waren. Ik bedankte hem. Dankj koen ds kei mooi schat. En gaf hem een kus. Je wilt wel weten wat jouw cadeau is eh. Hij knikte. Wel ga dan maar de voordeur open doen. Hij keek me niet begrijpend aan. Ga de voordeur open doen zei ik en ik lachte hij deed de voordeur en meteen sprong de hond voor hem naar binnen. Hij keek verbaast naar mij. Heb je ene hond gekocht ?! Ja hij heet Barry en zal getraind worden tot politiehond. Ooh tineke dit is geweldig. Ik hou zo veel van jou. Zei hij zn begon me te kussen door dag Barry begon te blaffen stopte we met kussen. Wat is er Barry moet je naar buiten? Vroeg koen super schattig we gingen naar de tuin en lieten Barry buiten hij moest dus echt wel en dringt ook. We maakte ons klaar want we moeste over een uur op kantoor zijn. We deden Barry in de bench en vertrokken dan naar het kantoor. Gaan we het nu zeggen ik wil ni meer da ik moet wachten tot thuis dat ik u een kus mag geven. Zei koen. Ja ik heb het er ook mee gehad we zullen sebiet naar de chef gaan. 10 minuten later kwamen we aan en stapte naar de chef. We klopte op de deur. Binne. Klonk er van achter de gesloten deur. We gingen naar binne. En deden de deur terug dicht. Aan koen en tineke wat scheelt er ? Vroeg hij. Wel chef ik en tineke zijn eigenlijk een koppel. Zei koen. Aa zo. Zei de chef serieus. Dan zal ik koen moeten ontslaan.  Wat !? Zei ik. Ja sorry da gaat echt ni koen komt morge u spullen maar pakke maar maakt da je nu weg bent. Zei hij streng. Koen was weg hij zei nog Niks tege mij. Ik ging naar mijn bureau en begon aan het papierwerk. Ik keek en er lag een briefje. Kom na je shift naar het prieeltje in het park. X koen. Ik wist ni wa ik moest doen dus na mijn shift ging in naar daar. Iedereen van de collega's stonden er ook en dan zag ik koen staan met een mooi pak aan.

Koen ,

De chef had Goed mee gespeeld en had ook tege de rest het plan gezegd. Zoals verwacht stond iedereen er dan kwam tineke. Ze kwam naar mij gelopen ik begon te praten. Tineke ik weet dat we net een maand samen zijn maar we kennen elkaar al langer ik wil heel mijn leven met u delen dus vraag ik u. Wil je met me trouwen ? Ik zat op 1 knie en had het doosje met de ring in mijn hand. Ja natuurlijk!!! Riep ze. Ik stond recht en kuste haar. Ik deed de ring rond haar vinger de collega's kwamen ons feliciteren. Dan kwam de chef. Danku chef om zo goed mee te spelen zei ik. Wacht wat ?! Zei tineke ja ik had alles uitgelegd hij wist al van onze relatie. Ja en koen is ni ontslagen da was voor jou hier te houden zo dat hij de verrassing kon klaar zette
En zo. Zei de chef. Ooh echt danku Danku !! Riep tineke ik pakte haar op en kuste haar. We hebben het gevierd en zijn dan naar huis geweest. We aten wat en zaten dan in de zetel tv te zien. Eigenlijk interesseerde de tv mij ni ik was meer met tineke bezig. Ik was met haar haar aan het spelen. Ze keek naar mij en kuste me het werd steeds wilder en wilder ik pakte haar op en bracht haar naar de slaapkamer ik gooide haar op bed en kwam er bij liggen. Ik kuste haar intens. Al snel vlogen de kleren rond in de kamer het werd een romantische nacht.

---///----

Hopelijk is dit boek goed en als het zo is kan je altijd mensen die je kent da ook Wattpad hebben zeggen dat ze dit eens moeten lezen het zou heel leuk zijn als dat zo is.

Xx Elly

De buurtpolitie: echte liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu