hoofdstuk 18

238 4 5
                                    

2 weken verder .

tineke .

we hebben heel het drama achter ons gelaten en zijn verder gegaan met ons leven. Vandaag is koen jarig dus heb ik een speciale verassing voor hem . Ik ga hem mijn cadeau geven als hij wakker word maat eerst moet lavender wakker worden want zij moet vandaag een speciale onesie aan doen . Ik naak haar wakker en zeg dat ze die moet aandoen ze was dierect wakker ze spurte naar haar kleerkast en trok hem aan . Gaan we nu papa wakker maken ? vroeg ze ik knikte . Ze liep naar de kamer van mij en koen  . Papaaaaaaa! wakker worden . Riep ze. Aa dag mijn prinsesje zei hij tegen haar . Gelukkige verjaardag . Zei ze vrolijk . Danku danku . Zei koen super grappig. Seg papa wa vind je van mijn nieuwe onesie ?vroeg lavender . Koen leesde wat erop stond . Ben je serieus tin ben je ? ja poepie jij word voor de 2 de keer papa ! zej ik blij . Das het mooiste cadeau da ik maar kan wensen zei hij met trane  in zijn ogen . Op de onesie stond . Ik denk dat ik een super lieve grote zus word maar jij nog een betere papa! da was de perfecte zin voor deze gelegenheid we worden nog eens mama en papa .
kom we gsan naar beneden . Zei koen. Ik was aan het lachen . Hij keek me niet bergrijpend aan . je zult wel zien . Zei Ik.We kwame  beneden aan hij zag way er stond en kwam naar mij gelopen. hij nam me op en gooide me in het rond. Danku mijne lieve schat . Zei hij na dat hij me kuste . Das toch hraag gedaan ik wist dat je laptop stuk was en je wouw zo graag eentje van apple dus heb ik dje voor jouw verjaardag gekocht . Zei ik blij . je bent de beste ! Zei hij super blij.
Na de aardbei taart gegeten te hebben zijn we met barry in het lark gaan wandelen en achteraf mocht lavender wat in de speeltuin spelen toen wr thuis kwamen was het al 18 uur dus gingen we naar het frituur frietjes eten na dat zijn we terug naar huis gegaan en in ons bed gaan liggen slaapwel mijn koentje zei ik slaapwel tinnieminnie zei hij en gaf ne een kus

7 maanden later ,

Tineke ,

Ik ben nu iets langer dan 7 maanden zwanger en ik begin bet stilaan beu te worden ik kan niks anders doen dan thuis ziyten of op het werk papierwerk te doen . Ik kan gewoon niet meer wachten tot ons 2de kleintje er is .  we hebben  brigitte voor de meter gevraagt en robin voor de peter  ik was daar eerst een beetjs over aan het twijfelen want robin is wek een lefgozer maar hij zak een geweldige peter zijn . Ik was vandaag thuis en was tv aan het kijke  tot de bel ging
ik stond met moeite op en ging naat de deur ik deed open wie stond daar ....... Aziz . tineke ik weet dat het al iets langer dan 7 jaar geleden is maar ik heb u eindelijk ter... Aziz wa doe jij hier nu weer ? vroeg ik wat geirriteerd . Samen me U zijn . Zei hij . Aziz zie ge niks . zei ik terwijl ik naar mijn buik wees. Aah ge zijt zwanger !? ja en ni van mijn eerste kindje . Zei ik . Wat !? nee . Riep hij . jawek aziz en ik heb nog een dochter en ik ben getrouwd dus ga weg . Aa en me eie ben je getrouwd en heb je binnekort een 2 de kindje ? zei hij geergerd . Met  mijne schone koen  . Zei ik trots. Wat ?! met den bratt pitt ??? riep hij zowat . Ja aziz en maakt da ge weg zijt ge kunt mij toch ni krijge . Zei ik boos  . Jaja tis al goe . Zdi hij en hij ging weg . Ik smeet de deur toe . Ik deed mijn schoenen aan en pakte de auto sleutels . Ik ging naar de 2 de auto dat we hadden en reed naar het commisariaat . Yoen ik aan kwam stond floor op de parking met een man . Ik stapte uit en hoorde de man roepen : tis uit !! gij kiest toch alleen maar voor u job!! ga nu maar die dikke vrouw helpen !!! riep de man en wees naar mij . Toen ging hij weg . Floor !!! riep ik ze was aan het huilen . Floor gaat het . Ze scgudddn haat hoofd . Wat is er gebeurt . Da was mijn vriend we waren een jaar samen maar hij vond me niet goed genoeg en vond da ik altijd voor mijn job kies. Zei ze huilend . Laat dieje achter u hij is u ni waart . Zei ik boos . Maar tineke da gaat ni zo maar . Zei ze . Waarom ni ? vfosg ik ni begrijpend .
Ik ben zwanger van hem !

-------/////////--------

Cliffhanger hopelijk goed

En sorry voor het lange wachten maar heb het redelijk druk
xxx elly

De buurtpolitie: echte liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu