Tineke,
WOW WAT !!!!!! riep ik verbaast .
Ik ben zwanger van hem . Begon floor te huilen . Maar zusje toch . En hoe lang al ? al een maand . Zei ze . En je hebt het ni verteld tege mij !? riep ik nep boos . Jaaah sorry . Zei floor al wat vrolijker en begon te lachen . kom we gaan naar binnen zei ik. We gingen naar binnen . We kwamen de bureau ruimte binne tot ik oneens een hele harde steek in mijn buik voel. Aaaaaah riep ik . Tineke?! gaat het ? vroeg floor . Nee ik denk da ons 2 kindje opkomst is . Zei ik . Ik ga koen halen! riep floor en ze was weg. nog geen 2 minuten later stond koen bij mij . Gaat het schat ? vroeg hij bezorgt. Jaaaaah zei ik terwel er weer een wee kwam . ik breng jullie naar het ziekenhuis. Zei floor koen nam me op en bracht me naar de auto . We reden terwijl was mijn water ook al gebroken. We kwqmen aan en koen nam me op en bracht me naar binnen . Hij riep: iemand help mojn vrouw moet bevallen ! er kwamen direct dokters en verpleegsters met een bed . koen legde me op het bed en dan brachten de verpleegster mij weg . Ik moest blijkt weer een keizersnede hebben dus brachten ze me naar de operatiekamer ze gaven me een spuit met verdoving in en dan wist ik niks meer want alles werd zwart .Koen.
Ze hebben tineke net een keizersnede gegeven en ons kindje is gezond en wel op de wereld gekomen . Na een kwartiertje wachten na het nieuws kwamen ze zeggen dat tineke met ons 2 de kindje in een kamer lag . Ik was opweg tot ik plots dacht aan lavender . Wat is er vroeg floor . Ik ben lavender vergeten. Zei ik . Aa anders zal ik haar even gaan ophale zei ze.Oh da zou geweldig zijn . Zei ik . Oke ik zal dan nu lavender gaan halen tot zo . Zei floor en ze was weg . Tot zo . Riep ik nog . Ik wandelen naar de kamer van tineke . Ik klopte en ging naar binnen ze zat recht in haar bed met ons nieuwd babytje in haar armen . Dag mijne schat . Zei ik en gaf haar een kus en veel pijn ? vroeg ik . Nee alleen wat pojn aan de snede meer ni . Zei ze en glimlachte naar de baby wanneer die begon te lachen . Er klopte iemand op de deur dus zeiden we in koor kom binnen . nog ni in den minuut stond heel het korps en lavender in de kamer . mama papa!!! riep ze en kwam naar ons En keek naar de baby . En wa is mijn metekind geworden vroeg brigitte . Wel het is een meisje . Zei tineke oooh zuchte brigitte zo alleen zij dat kan . Mag ik haar eens pakke vroeg ze . Ja hoor . Zei tineke en gaf onze kleine meid aan brigitte . En hoe noemt ze ? vrozg robin . Ik keek naar tineke . Ze knikte . Wel ze heet Melody zei ik trots . Melody begon te lachen . Ik denk dat dit kindje ook zo'n lache bekje zal zijn . Zei floor. Ja ik denk het ook . Zei tineke. Na dat iedereen kleine Melody had vast gehouden zijn ze door gegaan. nu kon ik eindelijk in rust eens mijn 2 de kleine prinses bekijke . Ik bekeek haar eens grondig . Ze had had zoals lavender al lang een veel haar maar bij Melody was het bruin . Ze deed haar oogjes open . Ze had groene ogen met lichte blauwe tinten in . ze is prachtig net zoals jullie zei ik . En pakte mijn 2 andere meisjes vast en knuffelde ze goed .
Lavender.
Ik be super blij mijn kleine zusje Melody is er eindelijk nu ben ik grote zus . Mag ik haar eens vast houden ?? vroeg ik aan mama . Tuurlijk mijn grote prinses . Zei ze ik lachte . Kom even hier bij mama zitte zei ze erna ik klom bij haar op bed en ging naast haar zitten. Ze gaf me Melody . Ze is prachtig dacht ik in mijn eigen eventjes lachen !! zei papa en trok een foto ik keek naar de foto en zag dat Melody ook aan het lachen was op de foto . Ik gaf Melody terug aan mama en ging tegen haar ligge nkeg veel later viel ik in slaap
----///-----
Hey lang gelede maar ik was aan het denken hoe de baby ging heten enzo mr srry volr het lange wachte maar hier is toch een stukje
Elly xxx
JE LEEST
De buurtpolitie: echte liefde
FanfictionTineke is al een paar jaar samen met haar vriend James maar wat niemand weet is dat ze mishandelt word als hij dronken is en dat gebeurt heel vaak. Ze is eigelijk verlieft op koen maar niemand weet dat. Wat als er iemand achter komt dat ze mishande...