Tatlı çocuk :)

150 15 0
                                    

Ertesi gün okula gitmedim annemim yanında kalmayı tercih ettim.Sarpda annemin yanında kalmak istedi.ikizler okula gitti. Merve ablam evde Edaya bakıyordu. Sedef ablam ve abimler işe gitmişti.Annemin yanında sadece Sarp ve ben vardım.Annem uyuyordu. Sarpda uyuordu.Sanırım ben biraz erken uyanmıştım. biraz ders çalıştım sora canım sıkıldı kitabı kapattım ve biraz hava almak için dışarı çıktım.Sonra bir banka oturdum düşünceli bir şekilde etrafa bakıp insanları izliyordum.Oradan oraya koşturan insanlar vardı.Herkesin ayrı bir derdi vardı. Yanıma birinin oturdugunu fark ettim. Sanıyorum benim yaşlarımda, tatlı bir çocuktu.Bana baktı ve ''meraba'' dedi bende ona karşılık vererek ''meraba, ben Ezgi '' dedim gülümsedi ve ''Efe'' dedi bende ona gülümseyerek ''memnun oldum Efe '' dedim ''bende '' dedi. Daha sonra hiç konuşmadık öylece oturduk. Sessizligi bozarak bana kaç yaşında oldugumu sordu ''15 sen ? '' diyerek karşılık verdim. 16 oldugunu söyledi.

-Neden burdasın seni daha önce buralarda görmedim .

-Annem için burdayım kalbi biraz rahatsız peki ya sen ?

-Sorun böbreklerimde.

-böbrek nakli falan mı bekliyorsun ?                                                                                                                          -evet öylede söylenebilir. ''anladım'' dedim konuyu kapatmak için onu bu konuda rahatsız etmek istemiyordum. telefonum çaldı arayan Sarptı. Beni merak etmiş olmalı. ''gitmem gerek sonra görüşürüz.... umarım '' dedim oda gülümseyerek ''görüşürüz...umarım '' dedi.Gerçekten yakışıklı ve tatlı birisi yeşil gözleri ve kumral saçları vardı.boyu 1.80 falan olmalı heralde evet kabul etmeliyim ki tatlı çocuktu. :)

MİNİK DÜNYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin