Pamuk şeker

83 8 0
                                    

Şaşırarak ''parkta buluşacagımızı sanıyordum ? ''

-aa...evet öyleydi aslında ama seni evinden almak istedim ve parkta degilde belki bi kafede felan oturabiliriz .

-pekala aşagı sokakta güzel bi yer var oraya gidebiliriz.

-tamam...çok güzel gözüküyorsun

teşekkür ederim. dedim ve utanmıştım oda iyi gözüküyordu.kafeye dogru ilerledik. ve bir masaya oturduk.Büyük bardakta meyve suyu almıştık.Bu seferde ben ona sormak istemiştim.merak etmiştim ama birazda çekinmiştim nasıl sorsam bilemedim...''Efe...sevgilin varmı? yada hoşlandıgın biri ? '' dedim ''bilemiyorum, olabilir '' dedi. 

-hangisi olabilir?

-hoşlandıgım biri olabilir. dedi ve merak ediyordum ama daha fazla üstelemek istemedim. ''Ailen çok iyi insanlar '' diyerek konuyu değiştirdim.''kimseye söylemezsen eger sana birşey söyleyebilirim ''

-Evet. tabi eger söylememi istemiyorsan söylemem.

-pekii.Onlar benim gerçek ailem degil. dedi gerçekten şaşırmıştım. şaşkınlıgımı belli ederek ''nasıl yani sen evlatlık mı oluyorsun yani ? '' 

-evet, aynen öyle.

-ama seni gerçekten çok seviyorlar.

-evet çocukları olmuyor ve beni öz çocukları gibi seviyorlar bende onları öyle seviyorum.

-peki gerçek ailen kim biliyor musun ? 

-hiç bi fikrim yok. dedi ve ne desem bilememiştim. gülümseyerek ''kalkalım mı ? '' dedi ''olur '' dedim ve kafeden çıktık.Caddede bir pamukşekerci vardı.Dikkatlice bakıyordum pamukşekerlere Efe bana bakarak ''alalım mı ? '' dedi '' oluuur '' dedim sırıtarak ve pembe pamuk şeker almıştık. parka dogru ilerledik ve bir banka oturduk.Ben pamuk şekeri iştahla yerken ''Daha önce hiç pamuk şeker yemedin mi sen her tarafın pamuk şeker oldu '' dedi gülerek. ''utanmıştım ama ''Ben böyle gerçekten hissederek yiyorum pamuk şekeri '' dedim '' inan bana saçların bile pamuk şekeri hissediyor '' dedi gülerek ve saçımdan pamuk şeker alıp saçımı temizlemişti.Yavaş yavaş artık eve yürümeye başlamıştık.Eve gelmştik '' içeri gelmek ister misn ? dedim ''hayır yani başka bi zaman bende eve gitsem iyi olur ''

-pekii. sen bilirsin 

-Ezgii...sana bişey söylemem gerek.

-Evet ?

-Birinden hoşlandıgımı söylemiştim ve hoşlandıgım kız...arkadan bir ses geldi ''hey dostum,naber ? '' dedi Sarp .'' iyi... sen ?'' dedi Efe. ''iyiiyim'' dedi Sarp .ve Efe hemen ''benim gitmem gerek sonra görüşürüz'' dedi. bende ''umarım...'' dedim ve biraz tuaf garip olmuştu.

MİNİK DÜNYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin