Bu kadar yüksekten yukarıya ve aşagıya bakmak çok tuaf ve gerçekten güzeldi.Burası sanki beni kendime getirmişti tarif edilmez bi güzelligi vardı.Birden zıplayıp koşmaya o yeşil çimenlerin çiçeklerin üzerinde etrafımda dönmeye başladım kollarımı iki yana açarak sonra başım iyice döndü yere düştüm gülmeye başladım.Efe yanıma oturmuştu.
-Sana birşey itiraf edebilir miyim Ezgi ?
gülerek kocaman gülümsememle '' dur tahmin ediyim beni mi seviyorsun ? bende seni seviyorum <3 ''
dedim.Efe şaşkın gözlerle ''Bunu benim söylemem gerekti oyunu bozdun.'' dedi gülümseyerek.
- E söyle o zaman ama bi dakika önce ayağa kalkalım.
Ayağa kalkmıştık.Efe diz çökmüştü bu komikti ama güzeldi.
-Seni seviyorum. dedi Efe
Gülümsedim bu çok hoşuma gitmişti ve ''Seni seviyorum'' diyerek karşıya bakarak bu kadar yüksek biyer den bagırdım ve güldüm bu çok hoştu.
-Biliyor musun aklıma ne geldi ? dedi Efe ve gülümsedi.
-Bilmiyorum ama hoşuma gidecek bişeye benziyor.
-Kesinlikle hoşuna gidecek.Bak burada bizden başka kimse yok değil mi ? gayet ragat dilediğimiz gibi konuşabiliriz yani özgürce anladın mı ?
-Aaa...Sanırım anlamadım üzgünüm.
''Pekala'' dedi Efe ve karşıya bakarak kollarını iki yana açarak bana baktı ve şunu ekledi ''ve unutma her söylediğimiz şey bir itiraf oyunun kuralı bu '' özgürce bagırdı.
-GERÇEK AİLEMİ HER ZAMAN ÇOK MERAK ETMİŞİMDİR ONLARI BULMAK İSTİYORUUM.
-sıra bende pekala...ANNE VE BABAMI ÇOK ÖZLÜYORUUM.(Bunu söylerken gözlerimden istemsizce yaşlar akıyoru,ağlıyordum)
-HER ZAMAN YANINDA OLMAK SENİNLE OLMAK İSTİYORUM.dedi Efe ve bana döndü
sessizce fısıldadım kulagına ona bakarak '' Seviyorum seni.'' dedim ve onu öptüm yani oda beni öpmüştü her neyse bu karşılıklı bir şeydi...Sonra sarıldık birbirimize öylece gülümsedim onunda gülümsediğini hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİK DÜNYAM
ChickLitFarkı bir hayatı olan 15 yaşında bir kız. 8 kardeşi var ve o farklı düşünen her zaman mutlu kimi zaman üzgün ama hep mutluluk içinde acıyı acı içinde mutluluğu arayan bi kız onun düşünceleri , yaşam tarzı farklıydı. Umarım beğenirsiniz... Sevgiler; ...