Daha sonra bi yerlerde oturup bir şeyler yedik ve bugün çok güldük çok eylendik.artık eve dönüyorduk. durakta biraz bekledikten sonra otobüse bindik ve sonunda hastaneye varmıştık. Genç ve bakımlı bir bayan ''Efee, tatlım bunlar arkadaşların mı ? Meraba... gününüz nasıl geçti eglendiniz mi ? '' Efe '' anne sakin ol. evet güzel bi gündü.'' dedi bizde annesine bakarak ''meraba '' demiştik gülümseyerek.
-Efe sizden bahstemişti. iyi birilerine benziyorsunuz. .
-teşekkürler dedim gülümseyerek.Efe ''Anne bugün biraz yorulduk daha sonra konuşsak'' dedi.
''Peki öyle olsun, görüşmek üzere çocuklar.'' dedi ve hastanenin içine girdi. bizde gülümseyerek başımızla onaylamıştık.Sarp'' çok yoruldum ama güzel gündü.'' dedi. bende gülümseyerek ''aynen dönme dolap çok güzeldi. '' dedim Efeye bakarak oda gülümseyip ''evet öyleydi '' dedi. Sarp ''artık odalarımıza gidelim sonra tekrar görüşürüz'' dedi Efe ''katılıyorum. çok yoruldum, sonra görüşürüz'' dedi.Sarp 9 numarılı odaya dogru yürümeye başlamıştı.bende Efeye ''bakarak görüşürüz...umarım'' dedim oda gülümseyip ''umarım''dedi. ve bende 9 numaralı odaya dogru yürümeye başlamıştım ki bizim ailenin seslerini duydum. herkes buradaydı.içeri girdim ve ''selam millet '' dedim gülerek inanmıyoruuum pasta almışlar hemde çikolatalı hemen ''bende pasta istiyoruuum'' dedim. Merve ablam gülerek ''buraya gel '' dedi ve neşeyle koca bir dilim çikolatalı pasta yedim.Herkes neşe içindeydi annemde gülüyordu.Sonra içeri doktor Yeliz girdi. gülümseyerek ''Aman Tanrım ne kadar kalabalık bir aile çok güzel.'' dedi neşeyle... daha sonra bizimle biraz sohbet ettikten sonra anneme dönerek ''karar verdiniz mi ? Melek hanım '' dedim odada bir sessizlik olmuştu '' evet karar verdim. ameliyat olmak istiyorum '' dedi. Hepimiz şaşırmıştık sanırım bu ameliyat olayından kimsenin haberi yoktu.Ablam Sedef derin bir nefes alarak ''pekala ne ameliyatı, annemin durumunun o kadarda kötü olmadıgını söylemiştiniz '' dedi. Annem ablama bakarak '' Pekala Sedef. Doktor hanıma bunu söylemesini isteyen bendim.''
-peki.neden anne ?
-henüz bir şeyler net degildi ve size ameliyattan bahsetmek istememiştim. dedi ablam doktara dönerek ''bu ameliyatın riskleri varmı annem bu ameliya olursa iyileşecek mi ? dedi. Doktor ablama bakarak ''her ameliyatta bir risk vardır. iyileşme olasılıgı var. ama ameliyat olmadan böyle devam etme olasılıgı pek yok.'' dedi.Ali abim anneme bakarak ''anne bence biraz daha araştırma yapmalıyız '' dedi. Ercan abimde ''katılıyorum. Anne bu kadar çabuk karar veremezsin '' Annem gülümseyerek ''Sakin olun çocuklar ben yeterince araştırma yaptım ve doktorun söyledigi gibide fazla zamanım yok. ameliyat olmaktan başka çaremde yok.Sonuç ne olur bilemem ama daha fazla böyle devam edemem.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİK DÜNYAM
ChickLitFarkı bir hayatı olan 15 yaşında bir kız. 8 kardeşi var ve o farklı düşünen her zaman mutlu kimi zaman üzgün ama hep mutluluk içinde acıyı acı içinde mutluluğu arayan bi kız onun düşünceleri , yaşam tarzı farklıydı. Umarım beğenirsiniz... Sevgiler; ...