Jason bare så på meg med de hassel brune øynene hans med sorg. ''Hvorfor? hvorfor sier du unnskyld?'' Sa han med en forrvirrende stemme. Egentlig så visste jeg ikke selv hvorfor jeg sa det. ''Jeg vet ikke, jeg bare.. nei. Jeg vet ikke.'' Svarte jeg ærlig fordi jeg visste ikke hvorfor jeg sa unnskyld. Jeg trodde jason var den som alltid skulle være den ''sterke'' ikke gråte foran jenter. Ikke vise den svake siden sin. Men som jeg sa. Jeg skjønte han faktisk mer nå. Bare det ikke hadde vært for jose så hadde jason hatt et mye bedre liv. ''Kelsey?'' ''Ja?'' svarte jeg og så opp på han. ''Vil du ligge oppe med meg inatt? vær så snill?'' Jason så på meg med et trist blikk. Jeg så det i øynene hans. ''Ja, det vil jeg.'' Svarte jeg med et lite smil for første gang på fler uker.
Jason ga meg et lite smil før han tok tak i hånden min. Vi gikk opp trappen og opp til soverommet hans. Det var et typiskt gutterom. Svarte gardiner, Stor dobbelseng ved veggen. Og selvfølgelig et klesskap. Vi eller jeg gikk til sengen og la meg ned. Jason var på badet og pusset tennene tror jeg? Jeg likte denne siden av jason. Men samtidig var han så mystisk. Jeg klarte ikke å komme ordentlig inn på han.
Når jason kom ut sto han i bar overkropp og wow! jeg har aldri sett en så fin mage før, Jeg lo der og så og si sikla. ''Ta et bilde babe, det varer lenger.'' Sa han når han hadde ferska meg av å stirre på den fine magen hans. Nå var jeg bare flau. Jeg så sikkert ut som en tomat siden jeg rødma så mye. Jason la seg ved siden av meg før han skrudde av lyset. ''Natta kels.'' ''Natta jason.'' Jeg var nesten i drømmeland da jeg plutselig kjente en arm snike seg rundt meg. Jason sin. Han tok meg nærmere seg før han visket meg i øret. ''Natta, Igjen.'' Jeg fniste før jeg sa det samme. Og etter det sovnet begge to, Ihvertfall jeg.
Unnskyld for at jeg har vært så dårlig på og poste deler, Trodde faktisk ikke at det var så mange som leste historien min her, eller likte den da. Men skal prøøve å bli flinkere:)