Jason's pov.
Øynene våres var låst fast i hverandre. Og det var nå jeg så hvor nydelige øyne hun hadde. Vi var så nærme hverandre at jeg kunne kjenne pusten huns ved leppene mine. Jeg bevegde meg nærmere hun og det samme gjorde kelsey. Og plutselig var leppene våres låst i hverandres. Først kyssa hun ikke med fordi jeg tror hun egentlig var veldig sjokkert, Men etterhvert gjorde hun det. Jeg visste at dette var feil. Jeg kidnappet hun jo. Verste av alt var at jeg likte kysset. Og at jeg vet at kjærlighet er et farlig spill, Ihvertfall her.
Kelsey's pov.
Vi så bare på hverandre. Jeg var sjokkert over at jeg faktisk hadde kysset han, for wow! Han hadde jo kidnappet meg, den ene siden likte det, mens den andre var usikker og redd. Vi sto bare intill hverandre og det var stille, ikke noe klein stillhet, men en rolig en. Det så ut som jason tenkte og det samme gjorde jo jeg. Jeg så opp på han. ''Jason?'' Sa jeg svakt. Han så ned på meg. ''Ja?'' svarte han hviskende. ''Er du jomfru?'' Vet ikke hvorfor jeg spurte om det engang. Selvfølgelig var han ikke. Ikke spør meg engang om hvorfor je spurte. Han begynte plutselig og fnise og gi meg det klysete smilet. ''Nei, hvordan det?'' ''Nei, jeg bare lurte.'' Hvorfor i helvete spurte jeg om det? gud. det ble stille igjen.''Er du?'' spurte jason. Jeg sa ingenting. Bare så ned. ''Ja.'' Sa jeg stille. ''Vell, Jeg er her hvis du vil endre på det.'' Og smilte det klysete smilet sitt, igjen. ''Jason!'' sa jeg sjokkert. Jeg var sikkert helt rød i ansiktet nå. ''Sier det bare, du er jo 17 så.'' Sa han som om vi snakka om noe helt vanlig. Det er jo vanlig å snakke om men jeg er ikke den personen som snakker så mye om det. ''Jaa? må vente på den rette da.'' Jason stirra helt intenst på meg nå. Jeg så litt ned før jeg så tilbake på han. ''Hvor gammel er du, jason?'' vi holdt fortsatt øyenkontakt. ''20' sa han kort. ''Jeg har alltid hatt lyst på en kjæreste som er eldre enn meg, Ikke vet jeg hvorfor.'' Og det var nå jeg skjønte at jeg hadde sagt det høyt. Åherregud så kleint. ''Hva? Tror ikke jeg hørte hva du sa der.'' Sa jason smilende. ''Ingenting.'' sa jeg lavt og gjemte meg i hendene mine. Jason tok de vekk. Han flettet de rundt sine og så meg inn i øynene. Han tok hode sitt nærmere meg. og kysset meg med mer lidenskap enn det han gjorde istad. Åh. Jeg kysset tilbake og sånn stod vi en stund. Jeg vet at dette var galt. Plutselig hørte vi begge to en stemme bak oss sånn at vi stoppa med det vi gjorde. ''Hva faen er det dere driver med?''
Tusentusen takk for over 1000 lesere. :)