Mă avânt în focul luptei. Din întâmplare mă lovesc de cineva și sar ca ars în lateral , scuipând și mârâind exact ca un animal, cu ochii îngustaţi. Nëntori și Will stăteau spate în spate, apărându-se reciproc.
-Stânga! Strigă Nëntori, iar Will acționează cu o viteză uluitoare, lovind norul de fum negru care se forma lângă ei. Norul se spulberă cu un fel de strigăt ascuțit, sinistru și extompat.
Mă strâmb apoi îmi indrept iar privirea spre Benedict însă dispăruse.
-Unde draci s-a dus?
Privesc spre Samuel care avea ochii mari, lărgiţi de teamă, privind în spatele meu.
Kiren strigă, disperat.
-Rain! În spate...
Însă nu aud tot fiindcă cineva mă lovește puternic în moalele capului, lovind podeaua dură și rece a biroului.
Nëntori
Cu Rain inconștient totul devine dificil. Avem nevoie de talentele lui în luptă, viteza și runele alea divine. Will mârâie iritat spre crecul de umbre. Cu o răsucire rapidă și cu ghearele scoase reușește să doboare inamicii, călcând apăsat spre mine.
-Tu caută-l pe Benedict! Îmi spune. Eu stau cu Rain!
Cuget o vreme apoi aprob. Rain va fi mai în siguranță cu el decât cu mine. Mă avânt pe ușă afară însă mă întorc imediat. E prea multă liniște în castel însă este o nimica toată pe lângă liniștea din birou. Kiren se zbătea în colțul lui, în timp ce Samuel stătea nemișcat, poaibil șocat de latura întunecată a partenerului său. Nu am timp să-i dezleg, în plus ei sunt ultima mea prioritate.
Brusc Will mârâie înfundat. Stătea în fața lui Rain, folosindu-și trupul pentru a forma un scut de apărare. Ochii lui aurii ardeau de furie și adrenalină. Benedict stătea în fața lor, scuturându-și sabia amenințător.
-De ajuns, monstruleţule! Dispari din calea mea!
-Nu vei pune mâna pe Rain! Poatedoar peste cadavrul meu! Își dezveleşte amenințător colții, rânjind spre demon.
-Cum vrei... Voi ajunge la el prin tine!
Ochii lui Will se măriră brusc, cuprins de spaimă. Corpul începu să-i tremure însă se ținu tare, apărându-l pe Rain.
Benedict ridică sabia și se pregăti să lovească.
În momentul ăla, cu ultimele forțe, mă arunc între ei. Sabia îmi străpunge pieptul și icnesc îndurerat.
Îmi ridic privirea spre Benedict, care mă urmărește uluit. Sunetul spart scos de Will sunase mai mult ca un plânset.
-Nëntori! Nu!
Îmi îngustez ochii spre demon și şuier printre buze.
-Înzecit!
Apoi toată încăperea fu străbătută de lumină, Benedict dispărând în Focul Ceresc, rămânând doar cenușa. Sabia se topește, eu prabuşindu-mă pe podea.
-Nëntori! Sare Will, cuprinzându-mi trupul în brațele lui ferme.
-Voi fi bine! Promit! Îngerii trăiesc veșnic! Mai știi? Opoi îmi închid ochii, zâmbindu-i pentru ultima oară în viața asta.
_________________________________Peste câteva săptămâni, care parcă ar fi fost ani, ochii mi se deschid iar, mai vioi ca niciodată. Mă ridic în capul oaselor, privind în jur. Sunt în camera mea din castel.
Mă îmbrac la nimereală cu niște haine din dulap și îmi dau jos bandajul. O altă cicatrice roz-argintie și-a făcut apariția pe trupul meu. Îmi trag tricoul peste abdomen și deschid ușa, ieșind. Cobor treptele și ajung în sufragerie. Toți cu excepția lui Benedict erau presăraţi prin încăpere.
Will , care stâtea cel mai aproape de ușă, tresare. Chipul lui palid , trist se îmbujoră la vederea mea.
-Nëntori! Strigă el și îmi sare de gât. Mă clatin puțin apoi mă stabilizez și îl strâng în brațe. Ești viu! O lacrimă îi curge din ochii aurii, care în preajma mea devin blânzi. Îmi lipesc lent fruntea de a lui, el strecurându-și degetele prin părul meu, lung, despletit.
-Mi-a fost atât de frică că te voi pierde definitiv! Șoptește.
-Sunt aici, William! Sunt cu tine...
Îi dau o șuviță neagră de pe frunte iar el îmi zâmbește. Îmi apropii lent buzele de ale lui într-un sărut scurt, apăsat.
-Te iubesc, Will!
-L-a cerut! Spune el rapid.
-Cine? Ce?
-Kiren l-a cerut în căsătorie pe Rain! Sunt în sufragerie cu toții.
-Hmm! Atunci hai să-i felicităm!
Îl iau de mână, el roșind, și intrăm împreună în sufragerie.
În poză sunt Nëntori și William (Will).
În gif este momentul uciderii lui Nëntori.
CITEȘTI
Games of Hell~Infernul dezlănțuit(yaoi)✔
RomanceCând legea și tradiția sunt mai presus decât familia nimic nu mai este ceea ce a fost. Dar oare dintr-o logodnă din obligație se poate naște dragoste pură? ATENȚIE! Yaoi (boy x boy) Cartea poate conține scene de Hard yaoi și erotism.