1: Plimbarea

229 6 0
                                    

Povesteste Dante:

Ma plictisesc in casa asa ca imi iau geaca neagra din piela si ies afara ma duc in parcul care este la o distanta de doua strazi de mine si ma pun pe banca...vad lumea in jurul meu fericita, cupluri ce se tin de mana Iaacc!!! Dar ce  este asta vad o fata care intra in parc si atunci simt ca este Aleasa mea! O las sa treaca de banca pe care ma aflu si pornesc dupa ea...vad ca merge putin mai incolo de unde ma aflam eu si se pune langa un baiat pe banca, cand il ia in brate si il pupa simt cum imi ies colti si fierb de nervi...dar ma abtin si plec de acolo...

Emma:
Ma simt urmarita si ma uit cu coada ochiului dar nu vad pe nimeni in spatele meu asa ca imi vad de drum. Ajung la banca pe care sta iubitul meu   il iau in brate si il pup iar in acel moment vad o pereche de ochii de un rosu sangeriu, clipesc de cateva ori dar nu mai sunt acolo...au disparut inf...mai stau cu iubiul meu dupa care plec spre casa. Mai am o casa distanta sa ajung si vad un baiat care se uita insistent la mine ma uit in alta parte si cand ma uit sa vad daca mai este acolo nu mai era...disparuse ma intristesz putin dar imi dau doua palme mintal si intru in casa.

- Mama! Am ajuns!!*
- Sunt in bucatarie scumpo.*imi spune mama.
- Ce faci bun acolo?* o intreb pe mama luand in acelasi timp sticla de suc din frigider.
- Preferatele tale.. Spaghete cu carne si sos* imi spune mama.
- Vreau si eu..dar acum ma duc sa fac un dus si sa ma schimb.*
- Bine draga mea..te chem cand sunt gata* imi spune mana.

Urc scarile si si cand ajung la mine in camera vad dupa draperi doi ochii rosi care ma urmaresc insistent. Am un gior pd sira spinari si clipesc iar cand ma uit au disparut...imi iau hainele si intru in baie..dau drumul la apa si incep sa ma spal.

Dante:

E superba...ochii albastri, parul putin ondulat pana la fund...nu are mai mult de 1,60 dar nici eu nu sunt mare am 1,73...dar sa revenim la ea...cand am vazut ca la pupat pe ala am vrut sa.i smulg capul de pe umeri si sa o iau de acolo dar m-am abtinut... pebgru ca o sa o resping nu am nevoie de un suflet pereche...mai bi e singur decat  cu o pacoste...
Vad ca pleaca si o urnaresc pana acasa cabd mai era putin sesizez ca ma vazut si cand nu e atenta dispar...o las sa intre in casa si eu ma duc la geamul ei...ce bins ca este draperia trasa...vad ca intra in camera dupa ceva timp si se uita la mine sau prin mine...sesiz ca mi sau facut ochii rosi si dispar...este de la foame..trebuie sa mai mananc si eu nu??

Vor ajunge vreo data sa fie impreuna?? V-a reusi Emma sa.i dezghete inima sau va fi in zadar??

Aleasa Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum