Intalnire periculoasa

178 5 0
                                    

Povesteste Autor..

Dupa ce Dante a vazut cum acel baiat a intrat in casa Emmei si a sarutato a luato razna rau de tot...Danuț monstrul lui interior a preluat conducerea...(fiecare vampir are cate un mostru si au cate un nume).

Dante povesteste .
Simt cum o sa distrug tot ce imi iese in cale...deja am mancat 10 oameni si tot sunt nervos pana peste cap...dar ma intorc la casa Emmei si ma sui in copac sa vad daca este in camera ei...si spre fericirea mea o vad in regula...

Emma:
Cand am vazut acei ochii rosi m.am speriat si am inchis usa..dar mi.a trecut repede cand Alex iubitul meu ma luat in brate...
-Gata iubire, este in regula acum😍...imi spune Alex calm...
-Bine daca tu spui asa...ii spun calma dar inca speriata...
Ma duc pana la mine in camera in timp ce Alex a ramas jos in sufragerie. Cand intr-u inchid usa in urma mea si deschid geamul si vad acei ochii rosi cum ma privesc, iar dupa cateva secunde se fac albastri si dispar...

Dante:
O vad ca vine la geam si ma bag mai in intuneric...dar simt cum ea ma calmeaza. Normal idiotule o iubesti. Serios Danuț? Asa prost esti tu de fel sau te.a scapat ma-ta in cap dupa ce te-a nascut?? Asa m-a facut ma-ta desteptule..
Simt cum ochii mi se fac iar albastri si decid sa plec si asa am si facut...ma duc acasa..

Emma.
Cobor jos la Alex care vad ca ma asteapta si decid sa nu.i spun ce sa intamplat sus..
-Gata iubire! Ii spun cand ajung langa el si ii dau un sarut...si dinou aud acel marait...
-Iubire ce zici sa iesim la o plimbare?..ma intreaba Alex.
-Bine iubire stai sa ma schimb..si urc la mine in camera sa ma schimb...imi iau un tricou negru pe care sunt doi colti si sub ei scrie Love Vampiri si o pereche de blugi negri putin rupti la genunchi si sub fesa si cobor.. Alex ma astepta la usa si iesim.
-Unde vrei sa mergem? Il intreb pe Alex..
-Unde vrei tu iubire. Imi zice el si eu am o idee...
-Haide in Mall sa ne cumparam si noi cate ceva😁😁...spun cu o fata de ingeras...
Dupa o plimbare de 3 ore prin Mall nu am cumparat nimic pt ca nu mi-au placut😂😂, plecam spre casa.
Dar simt cum Alex ma opreste si se uita in ochii mei simt cum mi se inrosesc obraji..
-Emma nuh ce mi.ai facut dar te iubesc enorm..imi spune..
-Si eu te iubesc...si il sarut, dar in acel moment am auzit un marait foarte puternic si m-am uitat in fata si am vazut un baiat mai inalt ca.mine si Alex, brunet cu un tricou mulat pe corp si blugi negri...iar ochii rosi care se uita la noi periculos..
-Ia.ti mainile de pe ea.. ii spune acesta lui Alex..dar acesta se incordeaza..
-Si daca nu vreau ce se va intampla?? Cine esti tu ca sa imi spui mie ce sa fac?? Si ea este iubita mea..!!!
-1. Daca nu ii dai drumul o sa mori..2. Sunt Dante o sa afle ea mai tarziu cine sunt..si 3. Uite ca nu mai este iubita ta...spun si eram deja langa el lundul de guler si aruncandul in cel mai apropriat perete...o vad ca incepe sa planga si ma duc langa ea...
-Nu mai plange o sa fie bine..ii spun si sint cum un pumn faca contact cu splina mea...incep sa rad si ma intorc catre acel muritor...si il iau de gat..vad ca se inroseste semn ca nu mai are aer...dar cand sa.i dau lovitura de gratie simt cum cineva ma ia de cea lalta mana si ma intorc o vad pe Emma plangand si imi spune sa ma opresc..
-Oprestete il omori...te rog oprestete...
-Bine.dar asta se intamplat pt ca tu mai rugat...dar data viitoare nu o sa mai fie asa...spun si dispar...
Emma..
Cine este acel Dante si ce vrea..dupa ce realizez ca aproape la omorat pe Alex ma duc sa il opresc si il prind de mana...acesta se i.toarce cu niste ochii rosi la mine...si ii spin sa il lase..
-Oprestete il omori!!
-Bine, dar asta pt ca mi.ai spus tu...dar data viitoare nu o sa mai fie asa..spun si dispar..
Il iau pe Alex si il duc la el acasa..il duc in camera lui si vad ca il ia somnul...decid sa plec acasa la mine...cand mai aveam o strada ca sa ajung acasa vad un grup de baieti cu ochii rosi venind spre mine..
-Mai mai ce avem noi aici?spune unul dintre ei..
-Ce face o papusa ca tine singura pe strazi la ora asta? Ma intreaba altu si simt cum incearca sa ma pupe dar fac tot ce pot..dar unul dintre ei ma loveste de un stalp si simt cum raman cateva secunde fara aer si aud dinoi acel marait puternic...
-Mrrrr... lasa-tio in pace...spuse un baiat dar cand incep sa vad mai bine cine este inlemnesc este acel Dante de azi..
-Cine esti tu ca sa ne spui ce sa facem?spuse unul dintre ei si in acel moment Dante era deja langa el cu o mana in pieptul lui scotandiu inima...incep sa planga mai tare..acesta sesizand vine spre mine...
-Lasa-ma..te rog nu imi face rau si vad o preche de ochii rosi cum se transforma in doua oceane inghetate..
-Nu iti fac nimic..si simt cum ma ia in brate...
-De azi cine o mai atinge pe Emma va suferi in chinuri...urlu si plec spre casa mea cu ea...simt cum se lasa moale si adoarme..
Intr.u in casa si o duc in camera surori mele..Da am o sora o cheama Amber...eu ii zic Amb..
O pun pe pat si ma bag in cel mai intunecat colt al camerei si o privesc cum doare...M-am indragostit de ea, dar ea nu trebuie sa stie asta...decid sa ma duc si eu la mine in camera.

Aleasa Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum