Iubire sau ce?

153 6 5
                                    

Emma Pov:
Mă trezesc dimineaţă din cauza soarelui ca își face loc printre draperiile camerei... Vreau sa ma dau jos dar simt o mana grea in jurul taliei mele si îl văd pe Dante  dormind, imaginile de aseară îmi apar in cap dar scutur din el si reușesc sa ma dau jos din pat.. după care intru in dus.
Ies din baie infasurata doar într-un prosop deoarece am uitat hainele in dulap si sper doar ca Dante sa nu fie in camera...deschid usa și ce credeți?  Dante era în mijlocul patului uitându-se la mine.
- Nu te mai uita asa perversule. Ii spun cu fata roşie ca racul...
- De ce draga? Nu am voie sau uiți ca si aseară te.am văzut goala sau ai uitat?
- Uitasem pana sa îmi aduci tu aminte... spun cu fata in pământ.
După care vine si îmi trage prosopul de pe mine eu rămânând goala iar in fata lui..
- Ești un bou mare cat casa.. . spun plina de nervi...
- Și ce dacă??  Spune si își lipește buzele de ale mele uşor parca sa nu le franga...
-Lasa.ma sa îmi iau hainele pe mine si după vreau sa pap.. spun cu un botic de cățel plouat...
După ce spun asta îl văd cum se dă la o parte ca sa îmi pot lua hainele cu care ma îmbrac si cobor la masa..
După ce termin de păpat plec in curte si găsesc un buchet de flori cu un bilețel cu numele meu... îl iau de jos si încep să citesc : " Te iubesc Emma si știu că si tu o faci,  asa ca nu mai sta lângă monstrul ala si haide sa ne vedem de viata noastră". Intru in în camera mea după ce ma plimb prin gradina si las florile cu biletelul pe noptiera şi mă duc la Mall...
Dante pov:
Urc in camera sa vad ce face mi-a mea raza de soare si când deschid usa vad un buchet de flori si un bilețel....după ce citesc biletelul simt cum o iau razana si încep să distrug tot in calea mea şi o aștept pe Emma sa vina...o sa aibe  multe explicaţie de dat...
Aud usa si îmi dau seama ca este Emma asa ca stau in picioare lângă pat si aștept să intre.. Intra in cera si vede tot distrus si după vine la mine...
- Ce sa întâmplat aici?  Ma întreabă cu atâta calm in voce...
Simt cum îmi ies colti  o iau de gat si o trântesc in pat..
- Ce sa întâmplat?  Tu sa.mi spui,  ca nu eu primesc flori si biletele..
Monstru nu?  Asta sunt eu pentru tine? Un monstru?
- Dante nu știu de la cine sunt si nu ești monstru... nu am zis asa ceva crede-mă...
- O sa fiu un monstru de acum ai sa vezi... spun după care o iau de mana si o dau afara. 
Emma pov:
Ma dat afara... fără să fac ceva,  încep să simt ceva pentru el dar vad ca nu vede asta... Unde ma duc acum?  Ma întreb singura si pornesc singura pe străzi... Ajung într-un parc si ma așez pe o banca si ma gândesc la Dante oare ce face... De ce a făcut asta?
Prinsă in gândurile mele nici nu realizez ca sa făcut seara asa ca ma gândesc sa plec... nu știu unde dar vad eu, si asa ma plimb singura pe străzi, trec pe lângă niște tipi care au inceut să se tina după mine Faisal fug dar sunt prinsă de unul dintre ei si simt peretele de lângă mine făcând contact cu spatele meu...
-Da.mi drumul si lasă-mă... sun cu lacrimi in ochii.
-Ba bine ca nu spune acesta si vrea sa ma sărute dar atunci se aude un mârâit puternic si aud o voce cunoscuta mi-e...
-Dai drumul acum îi spune Dante.
- Ca daca nu ce? 
-Abia astetam sa ma întrebi.. spune Dante după care se repede direct cu coltu in gatul lui...La vederea acestei imagini îmi pun mâinile la ochii si încep să plâng mai tare după care simt 2 doua mâini  cum ma ridica...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 07, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Aleasa Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum