#Povesteste Dante
Vad o fata si ma duc spre ea si incep sa o vrajesc...
- Buna frumoaso* spun eu cu o scarba in voce..
- Buna si tie frumosule* spuse cu o voce de piți...dar de trebuie sa mananc si eu nu??
Ma apropi de ea sa o sarutdar in acel moment imi infing colti in gatul ei si incep sa beau lichidul cald..simt cum se lasa moale in bratele mele si ii dau drumul.. Astept sa isi revina si o constrang sa uite ce sa intamplat...
Dupa ce plec de acolo aud un tipat si nustiu de ce dar vocea mie cunoscuta...#Povesteste Emma
In timp ce ies din casa si vreau sa ma plimb la doua strazi de casa mea vad 3 baieti...trec pe langa si mirosul de alcool imi ajunge pana in plamani...unul dintre ei ma pri de de mana si zice:
- Unde te duci papusa??*ma intreaba mai mult mort decat treaz..
- Da-mi drumul si lasama* spun eu...speriata si incep sa imi ciurga lacrimile asa ca inchid ochii...asteptand sa se intample ceva rau...dar vad ca nu se mai intampla nimic iar pe cei 3 ii vad se lupta cu cineva....si atunci vad un baiat in mijlocul lor care se lupta foarte bine...nici macar nu il puteau atinge.
Dupa ce se termina lupta si se intoarce vad de ce nu il puteau bate...avea ochii rosi si colti...cand am vazut am vrut sa fug..dar ma prins de mana...
#Povesteste DanteImi vad sufletul pereche cum este inconjurata de 3 tipi morti de beti...asa ca ma duc sa o ajut intru si ma lupt cu ei dar dupa ce termin ma i torc spre ea si atunci vede ca am ochi rosi si colti vrea sa fuga dar o prind de mana...
- Nu trebuie sa iti fie frica* spun cu o anumita temere in glas...
- Ce esti?* ma intreaba uitanduse la mine cu o fata speriata...parca facanduma sa ma simt trist...dar imi dau doua palme mintal si imi revin...sunt rece si nemilos...
- Vtei sa sti ce sunt??* Chiar vrei?* spun pe o voce intunecata si atunci ochii mi se fac rosi si imi apar colti..o vad ca se sperie si vrea sa zica ceva dar nu o las..
- Sunt un vampir!*ii spun si ii dau drumul la mana...cand aude incepe sa fuga spre casa...
Ma intorc in treaba mea si simt nevoia sa omor pe cineva asa ca ma duc sa caut...Povesteste Emma
Ajung acasa si sunt singura...mama si tata au plecat intr-o delegatie ceva legat de afaceri...in fine nu prea imi pasa..dupa ce intru inchid usa si ma duc in camera sa imi iau haine de schimb si intru in baie sa imi fac un dus... Dau drumul la apa si simt cum picaturi calde imi mangaie pielea si incep sa ma dau cu gelul meu de dus cu miros de cafea.. Acele imagini imi apar iar in minte...cu acel baiat care este vampir...iam vazut colti si ochii rosi...acei ochii care au iam vazut in camera oare tot el a fost??
Alung aceste ganduri si ies din baie si ma duc in bucatarie imi fac niste clatitte sa mananc si ma duc in camera la mine sa ma uit la un fim...Dupa ce fac floricele si descarc filmul incep sa ma uit...la un moment dat ma simte-am urmarita si ma uit spre geam...iar in acel moment vad acei ochii sangeri si doi colti albi imaculati...sar speriata si aprind lumina...dar nu mai erau acolo...inchid laptopul si ma bag in pat...in cateva minute am ajuns in lumea viselor...#Povesteste Dante
Dupa ce am omorat 4 oameni si 2 vampiri m-am decis sa vad ce face Emma...daca va intrebati de unde stiu...am sursele mele...cand ma intereseaza ceva aflu si cel mai mic detaliu...
Cand ajung la geamul de la camera ei simt un vampir prin preajma dar a disparut cand am aparut...doar normal sunt Printul Vampirilor...am uitat sa spun asta..scuzatima, dar acum stiti...ma uit la ea inca nervos si observ ca ma vede...o vad ca vrea sa aprinda lumina asa ca dispar inainte sa o faca si ma ascund in intuneric...exact ce am si in inima si in suflet intuneric...o vad ca adoarme asa ca intru si ma uit la ea cum doarme....Este extrem de frumoasa si fragila...ma duc langa pat si o mangai pe obraz...vad ca zambeste...inseamna ca viseaza frumos...o pup pe frunte si plec...
Noapte buna printesa mea!* spun dupa care plec in bezna nopti.
CITEȘTI
Aleasa
VampireEa: O simpla fata care este mereu vesela, energica..jucausa...plina de viata. Ea iubeste cu adevarat... El: Un vampir rece, crud si nemilos...cu inima de gheata...nu stie ce este iubirea.. Oare v-a reusi ea sa il invete ce este iubirea?? Se vor indr...