Emma
Ma trezesc cu o mica durere de cap iar imaginile de aseara imi apar in cap...ma dau jos din pat si realizez ca nu sumt in camera mea...pereti de un portocaliu inchis...pat cu baldachin si balcon de sticla...
Se deschide usa si pe ea intr.a o de 17 ani cam asa..
-Buna. Ii spun..putin speriata..
-Buna si tie..dar tu ce cauti in camera mea??
-Ma crezi ca nici nu stiu unde sunt..ii spun acelei fete..
-Lasa asta...le mine ma cheama Amber dar poti sa.mi spui Amb..
Pe tine cum te cheama?
-Emma..spun cu vocea stinsa..
-Deci tu esti Emma...fratele meu ma zapacit...vorbeste nu mai despre tine..
-Ai un frate? Intreb putin speriata??
-Da si cred ca il cunosti...hai sa vedem ce face..
Intram intr-o camera neagra cu mobila alba si in pat cine credeti ca era? Dante dormind ca un copil mic cu gura deschisa..😂😂..
Ma duc langa patul lui si vad un pahar cu apa..il iau si ma uit la Amb care zambea la fel ca mine..il arunc pe Dante si ma pun langa Amb..
-Ce p**a mea se intampla?? Ploua in casa??
-Haa haa haa! Ce fata ai facut spun de langa Amb..
-Tu o sa te omor..spune si ise inrosesc ochii...si atunci incep sa.mi dea lacrimile...
-Hei esti in regula? ma intreaba Dante...
-Nu..nu sunt in regula...dc nu mai dus acasa...dc nu mai lasat sa mor aseara...vreau acasa...
-Asta vrei sa te duci acasa? Ma intreaba Dante cu o fata trista..
-Da...vreau acasa la mine...la Alex...
-Cine este Alex? Intreaba Amb..
-Iubitu meu ii raspund lui Amb...si atunci aud o bubuitura si ma uit sa vad de unde a venit si atunci vad pumnul lui Dante in perete si o gaura de vedeai pe partea cea lalta...
-Atunci pleaca si dute la el..spune trist...Amb...duo acasa.
Plec cu Amb si ajung acasa..
Dante:
O vad ca pleaca si ma doare asta rau dar daca asa vrea bine...nu o sa o opresc..si ma duc in dus..ma schimb si plec sa ma plimb..beau o punga cu sange si ma duc prin oras si trec pe langa casa ei si atunci ma intristez rau de tot si plec...
Emma:
Imi pun sa mananc dupa ce ajung acasa si parca ma simt trista ma uit pe geam si vad ca Amb vine la mine..
-Ce faci Em?
-Bine Amb..tu ce faci??
-Uite vream sa vad ce face prietena mea...
-Ma puneam sa manc ceva vrei sa stai cu mine? O intreb pe sora stapanului inimi mele..
Dupa ce mancam o intreb ce face Dante...
-Dante nu este acasa aplecat spunand ca vrea sa se gandeasca..
-Am inteles ii spun lui Amb...putin trista ca nu am mai vorbit cu el sau macar sa il vad...in acel moment lui Amb ii suna telefonul...
Convorbire telefonica..
-Da ce este?
-Vino repede acasa Dante a luato razna sparge tot ce prinde...
-Acum vin...spun si inchid..
-Em eu trebuie sa ma duc acasa.?
-De ce...ce sa intamplat? Spun putin speriata...
-Dante a luato razna sparge tot prin casa...
Dante povesteste:
Nu mai pot decand a pecat Emma sunt numai nervos...tip la toata lumea si sparg tot ce prind in cale...o vad pe Amb ca vine la mine si ma calmeaza spunandumi ca este bine si este acasa...auzind asta ma calmez si ma duc sa ma schimb...simt cum apa curge pe corpul meu si decid sa ies dupa un dus de 40 de minute si ma imbrac cu hainele alese si ies din camera...de azi o sa ma schimb o sa devin acel Rege al vampirilor cum si.a dorit tata si asta o sa fac...atunci o sa stie toata lumea cine este Regele vampirilor cu adevarat..
CITEȘTI
Aleasa
VampireEa: O simpla fata care este mereu vesela, energica..jucausa...plina de viata. Ea iubeste cu adevarat... El: Un vampir rece, crud si nemilos...cu inima de gheata...nu stie ce este iubirea.. Oare v-a reusi ea sa il invete ce este iubirea?? Se vor indr...