Chinul

152 4 0
                                    

Perspectiva lui Dante
Ma trezesc din cauza razelor de soare ce imi intra in ochii si dau sa ma ridic din pat, dar simt ceva pe pieptul meu si vad ca este Emma...este un ingeras cand doarme. Ce spun aici? Doar nu m-am indragostit de o muritoare......dupa ce termin de gandit la astfel de lucruri ma ridic din pat si intru in dus...ies dupa 10 minute si vad ca Emma inca doarme...nu o trezesc si cobor jos...acolo imi vad curva..
-Iubire*spune cu o voce care ma zgarie pe creer...
-Nu imi mai spune asa Delara*spun cu raceala in glas..
-Ce zici daca mergem sa ne distram putin*spune cu o privire perversa care ma face sa accept..plecam spre camera si cand vreau sa apas pe clanta apare Emma care deschide usa...am uitat ca a dormit cu mine in camera...
-Dante*spune cu o voce somnoroasa si ma ia in brate...
-Hei ia mainile de pe iubitul meu*ii spune Delara si simnt cum ma iau nervi...o vad pe Emma ca imi da drumul din imbratisare si se uita la mine cu o fata de parca ea ar simti ceva pentru mine...
-Cum adica iubit???*intreaba suparata si cu lacrimi in ochii...
-Da este iubitul meu sclavo*ii spune Delara..in timp ce eu ma uit parca turbat de nervi dar in acelasi timp ca o stana de piatra...
-Dante spune ceva..***si incepe sa planga...
-Emma are dreptate esti doar in o sclava in casa asta acum dute in camera ta...
-Esti un monstru...*spune, iar palma mea face contact cu obrazul ei...
Perspectiva Emmei

Ma lovit chiar a facut asta...simt cum incep mai rau sa plang si fug in camera mea...iau lama din sertar si intru in baie si incep sa imi fac taieturi pe mana...aud cum se deschide usa si tot ce mai apuc sa vad este un Dante nervos in usa cu ochii rosi apoi negru...
Ma trezesc dupa un timp si vad ca ranile sunt vindecate si pe Dante pe fotoliul din camera...
-Ce mai vrei?*il intreb si simt cum lacrimile incep sa imi intepe ochii..
-De ce ai facut asta...spu.e acum*ii spun urland la ea plin de nervi..
-De ce iti pasa tie? Dute la iubita ta* spun in timp ce plang...si il vad ca vine langa pat si imi spune...
-Nu...vreau sa ma distrez cu tine acum...macar daca plangi sa ai motiv...
-Dante ce vrei sa faci?*ma intreaba Emma care se ineca din cauza plansului...
-O sa.ti placa credema...*spun dupa care ma urc peste ea cu viteza mea de vampir si incep sa o sarut salbatic dar si pasional in acelasi timp...cobor spre gat o musc si simt cu vrea sa ma dea la oparte...ii rup bluza facand la fel cu a mea...ea ramand in sutien fac acelasi lucru si cu pantaloni si  vreau sa i.tru in ea...dar vad ca este virgina...si ii spun..
-Hmmm...deci sunt primul...*spun si o mai sarut o data..dupa care ma pun langa ea si o iau in brate...tragand patura peste noi...
-De ce te.ai oprit?*ma intreaba la un moment dat.
-Vrei sa continui?* o intreb cu o voce perversa...
-Nu...spu.e printre lacrimile care le sterg de pa obraji ei..si o mai sarut o data...spre mirarea mea imi raspunde dupa care se pune cu capul pe pieptul meu si adoarme si eu la fel...

Aleasa Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum