Povesteste Emma
A trecut 1 an decand nu la-m mai vazut pe Dante..am auzit ca a devenit Rege al vampirilor..cu Amb am mai vb si am aflat ca decand am plecat Dante sa schimbat radical si.a oprit umanitatea si de aici nici Amb nu a mai vorbit cu al...s-a retras si se spune ca mai vine in oras in vizita...atat
Eu am terminat liceul si lucrez la un bar ca barmanita..imi place ce fac si chiar merge bine...
Dante povesteste:
Am venit si eu dupa 1 an dinou aici sa vad ce se mai intampla....dupa o plimbare decid sa intru intr-un bar care mi-a atras atentia si ma duc la bar...
-Buna cu ce te servesc? Ma intreaba fata de la tejghea care imi pare destul de cunoscuta iar monstrul meu interior se agita...ciudat.
-Buna..da-mi un pahar de vodca si un pahar cu suc de mere te rog...
-Imediat..spune fata si dupa cateva secunde apare cu i.am zis ca vreau....dau paharul cu vodca pe gat si dupa sucul...
Stau pe scaun si la un moment dat un tip pune mana pe mine si ma trage si imi spune..
-Asta este locul meu..spune printre dinti...
-Acum este al meu...spun si ma intorc...acesta insista si la un moment dat ma enervez si ma ridic de pe scaun si ii spun daca o singura data mai pui mana pe mine ramai fara ea..
-Dar cine te crezi durule...ma intreaba si eu ii spun atat Dante..
-Nu ai cum sa fi Dante..El este Regele vampirilor si nu ar arata ca tine si vrea sa imi dea un pumn ma feresc si il iau de gat...toata lumea se uita la noi si la un moment dat cineva pune mana pe mine si simnt cum monstrul meu se calneaza...cand ma intorc o vad fata de la tejghea...
-Daca nu va potoliti va tog sa iesiti din bar...atunci ii dau drumul si ma pun pe scaun inapoi...atunci imi dau seama ca acea fata este Emma...dar nu cred nu are cum..
Plec din bar si aud o fata cum tipa..ma duc in spatele barului si ma duc sa vad cine este...
Amb era jos lesinata si fata de la bar era tinuta de vat de catre un vampir...
-Mrrrr...ia mainile de pe ele acum daca nu vrei sa mori..
-Da stapane imi pare rau...spuse vampirul dupa ce se uita in ochii mei...le lasa si pleaca ...le iau pe Amb si Fata aceea Si le duc acasa...am un sentiment ciudat ca o stiu de undeva pe fata asta...in fine le duc acasa si eu stau in sufragerie pana vine Amb..
-Hei fratioare ce faci...ma intreaba Amb...
-Bine...cine acea fata imi pare cunoscuta de undeva...
-Este Emm...Alexa..scuze..
-Amb ce imi ascunzi? O intreb ochii facanduse rosu cu negru..
-Neata ...spune fata care coboara pe scari...
-Neata spunem eu si sora mea...dupa care ma pun pe canapea si privesc in gol..
-Amb...ai mai vorbit cu Dante?
Cand am auzit asta un sentiment ciudat ma luat...
-Eu o sa plec...ne mai vedem...le spun si plec.
Dupa ce plec de la ele ma duc sa imi iau masina...
Emma povesteste:
Dupa ce pleaca acel baiat ma duc cu Amb sa mancam si dupa ce facem curat in bucatarie plec spre casa...
-Amb...eu trebuie sa ma pregatesc de munca..
-Bine Emm ai grija...imi spune Amb si plec...
Dupa o noapte de munca ma bag si eu la somn si ma trezesc la ora 14 dupa care o sun pe Amb sa iesi afara...imi spune ca nevedem in parc...ajung si o astept si langa mine opreste o masina neagra si din ea coboara Amber si un baiat care a fost si ieri la ea acasa..
-Eu ma duc la magazin...zice el rece si pleaca...
-Amb ce film vedem si noi ??
-Ce zici de unul de groaza...ok stai sa vina si el...
-Emm nu stiu daca Dante o sa vrea..cand aud ce a zis fac ochii cat cepele si ma uit la el cand apare...
-Dante...atat apuc sa spun ca ma trezesc in masina deja spre cinema...
-Da Emma...spune...imispune acesta rece si cu ochii de gheata...
-Nimic lasa...spun trista vazand cu ce raceala mi.a raspuns...poate ca e mai bine asa...
-Asa ma gandeam si eu...spune intimp ce opreste masina...si coboara...
Cobor si eu trista si intru o data cu ei in sala..
In timp ce ne uitam la film de la o sperietura il iau pe Dante de mana si imi bag fata in scorbitura gatului sau...ii simt parfumul specific...si ma gandesc ca am fost o proasta ca lam respins atunci si am plecat acasa...imi era dor de parfumului de vocea lui de el...si uite ce am facut...si gandinduma la ce am facut am adormit...
Dante povesteste:
O iubesc si acum dar vreau sa o chinui putin sa vada si ea cum este...o vad ca adoarme si o iau in brate Amb a plecat acasa si asta fac si eu nu mai ca eu o am pe Emma in brate...intru in casa si o duc in camera mea si o pun in pat si ma asez si eu langa ea si adorm....
CITEȘTI
Aleasa
VampireEa: O simpla fata care este mereu vesela, energica..jucausa...plina de viata. Ea iubeste cu adevarat... El: Un vampir rece, crud si nemilos...cu inima de gheata...nu stie ce este iubirea.. Oare v-a reusi ea sa il invete ce este iubirea?? Se vor indr...