Work Work Work

132 9 0
                                    

Magnusa bolela hlava, niet divu. Včera sa totižto strašne opila ešte bol aj s Alexandrom a nič si nepamätá.
,,A.. Alexander."- pozrel na neho.
,,Áno Magnus ?"- usmial sa a nalial džús do dvoch pohárov.
,,Ešte raz sa ospravedlňujem za ten včerajšok. Musel som byť hrozný."- posadil sa k nemu a vzal si džús. Bol strašne smädný a tak ho vypil naraz. Vzal si kúsok hrianky a potrel si ju maslom. Opatrne ju zjedol nakoľko mal ešte stále žalúdok na vode.
,, Alexander, ďakujem za raňajky ale už budem musieť ísť. Vieš práca, a... Clary ti pošle všetky potrebné papiere. V pondelok ťa očakávam."-  povedal mu a vzal si všetky veci čo mal.
,,Magnus ?"- rýchlo ho zastavil vo dverách.
,, Áno, Alexander ?"- pozrel mu do jeho výrazných očí.
,,Ďakujem za včerajšok."- podal mu ešte telefón.
,,Aj nabudúce."- zavrel za sebou dvere a zavolal si taxi.
Alexander nastúpil v pondelok do práce a išlo mu to skvele. Magnus bol spokojný a tešil sa že to Alexandrovi išlo. Prešiel týždeň, mesiac a Alexander bol veľmi obľúbený medzi všetkými zamestnancami.
Osem hodín ráno...
Magnus otvoril dvere do kancelárie kde ho už na stole čakala teplá káva, zvyčajne už Alexander bol v pracovni a aj on popíjal kávu ale dnes tam nebol.
,,Asi sa niekde zdržal."- povedal si Magnus keď však bolo už takmer deväť vybehol z kancelárie za Clary.
,, Clary. Nevolal ti Alexander ? Neprišiel do práce a neviem čo s ním je. Dnes máme to stretnutie s investormi a mal priniesť ešte nejaké papiere."- Clary rýchlo vytiahla telefón.
,,Nie nevolal ale zavolám mu."- telefón mal vypnutý.
,, Má vypnutý telefón."- pozrela na neho.
,, Nevadí, odlož mi stretnutia. Idem za ním. Nebýva ďaleko."- išiel do pracovne pre kľúče od auta a telefón.
Zišiel výťahom do podzemných garáží a naštartoval svoje BMW. Cesta k Alexandrovi mu trvala asi 15 minút. Prenajal si v meste malú vilu s bazénom a peknou záhradou. Zvonil mu na dvere ale nič, z vrecka nakoniec vytiahol telefón a skúsil mu zavolať ale mal ho vypnutý. Znovu zazvonil ale nič už myslel že bude musieť nejako preliezť dnu keď tu sa otvorili dvere a tam stál Alexander zabalený v deke s očami opuchnutými.
,,Ma.. Magnus."- šepol a prudko si kychol.
,, Alexander, si v poriadku? Neprišiel si do práce a dvíhal si telefón."- Magnus sa ho starostlivo opýtal.
,, Prepáč, asi sa mi vybil telefón, keby si nezvonil asi by som ani nevstal z postele. Za chvíľu som oblečený."- znovu si prudko kychol a obliala ho horúčava až sa mu zatočila hlava.
,,Nie, ty jedine pôjdeš do postele. Uvarím ti čaj a spravím polievku."- podišiel k nemu a chrbtom ruky mu skúsil čelo.
,,Preboha, ty horíš."- pozrel mu do očí.
,,No..nie, som v pohode."- chytil ho za ruku.
,, Alexander, okamžite si choď ľahnúť, prikazuje ti to ako tvoj šéf."- Alexander chcel namietať ale potom len prikývol a išiel si ľahnúť do obývačky ku krbu. Kým mu Magnus spravil čaj zaspal a tak sa Magnus pustil do varenia. Alexander sa zobudil na chladný dotyk ruky na jeho čele.
,,H..hmmm."- zamrmlal a otvoril oči.
,,Tu máš tabletku a čaj, polievku ti donesiem."- prikývol a dal si tabletku a zapil ju čajom. Po chvíli mu Magnus podal misku a on ju poslušne zjedol.
,,Teplota neustupuje, ak nezaberú lieky skúsime ľadové zábaly."- povedal Magnus vážne.
,,D.. ďakujem. Magnus, ďakujem za to že tu si."- Alexander ho chytil za ruku a pousmial sa, Magnus ju pevne stisol.
,,Za málo Alexander."-  Alexander po chvíli zaspal a Magnus vytiahol notebook a skontroloval si nejaké e-maily a vybavil pár vecí. Bolo už niečo okolo pol šiestej večer, sadol si k Alexandrovi a chytil mu čelo.
,, Alexander, Alexander!"- snažil sa ho zobudiť.
,,M.. Mags."- šepol, a pretočil sa. Pootvoril trochu oči.
,,Ja..je mi teplo."- sťažka dýchal.
,, Poď, dáme ti chladné zábaly, len musíme ísť do kúpelne."- pomaly ho dvíhal z postele a kráčal s ním do kúpelne. Tam si s ním v náručí sadol do vane a pustil letnú vodu a opatrne ho chladil. Alexander ticho zastonal ako sa jeho pokožky dotkla chladná voda.
,,Shhh, to bude dobré. Musíme ti zraziť horúčku."- šepol mu  Magnus do ucha, obaja mali premočené veci. Alexander sa zrazu otočil a pozeral mu do očí.
,, Alexander, to bude dobré, neboj."- usmial sa na neho, Alexander sa k nemu však nahol a pobozkal ho.
,,A..a..alexa."- mrmlal Magnus ale Alexandrove pery ho držali pevne pod zámkom. Cítil na sebe jeho horúčkou rozhorúčené telo. Voda po nich stekala a Magnus spolu s Alexandrom ticho vzdychali. Ich pery sa vášnivo o seba treli a vpijali sa do seba. Magnus ho pevne chytil za boky a pritisol na svoje telo. Bol celkom odpojený chuťou jeho pier a nevnímal nič okolo seba iba jeho..jeho pery...jeho telo... Tú horúčavu ktorá medzi nimi vznikala. Trhal z neho oblečenie a Alexander tak isto. Cítil každý kúsok jeho nahého tela na svojom.
,,A. A.. Alexander.!"- po lícach mu stekali slzy ako do neho vnikal, stonal nahlas jeho meno a Alexander neprestával až kým obaja nahlas nevykríkli meno toho druhého. Alexander sa opieral o Magnusa a nahlas a prudko vydychoval.
,, Alexander, prepáč..."- šepol mu do ucha a pevne ho objal. Alexander privrel oči, zachvel sa ako na neho stekala studená voda.
,,M..Mags."- šepol a pozrel mu do očí, vtom za mu zatmelo pred očami.
,, Alexander, Alexander!"- Magnus ho pevne vzal do rúk a odniesol ho do spálne kde ho poriadne prikryl. Odišiel do kúpeľne kzlde boli jeho veci na zemi a úplne premočené. Hodil ich do práčky aj s Alexandrovymi vecami. Z jeho šatníka si vzal voľné tepláky a išiel si ľahnúť do obývačky. Prehodil cez seba deku a pozeral do stropu.
,, Bože, Alexander. Čo som ti to spravil? Nikdy som nemal ukázať čím som. Prečo som sa v skutočnosti rozviedol ... Prečo som taký aký som."-zhryzol si pery a po chvíli zaspal.
,,Magnus!"- zobudil sa na to ako ho niekto zakrýva dekou.
,,A... Alexander."- prudko sa posadil. Alexander pred ním stal len v boxerkach.
,,Mal by si si ísť ľahnúť, teplota začína klesať."- povedal keď mu priložil ruku na čelo.
,,Magnus, ja...ja... "- Magnus sa postavil.
,, Alexander, využil som to že si chorý a niesi úplne pri zmysloch. Prepáč mi to, nechcem aby to ovplyvnilo náš pracovný vzťah. Nikdy som to nemal dopustiť, stratil som ..."- Alexander sa však vrhol na neho a obaja padli na gauč.
,,Nie, Magnus. Ja to chcem, chcem to."- vášnivo ho bozkával a znovu sa vášnivo pomilovali. Akonáhle sa ich pery spojili Magnusova myseľ prestala fungovať. Zobudil sa a pozrel vedľa seba, gauč bol prázdny. Z kuchyne počul rádio...
,, Alexander?"- vykríkol ale ozval sa ženský hlas.
,, Dobré ráno. Raňajky máte na stole, papiere sú nachystané. Alexander musel urýchlene odísť do Londýna."- bola to Clary.
,,Ešte..ehm. Clary."- uvedomil si že je nahý a prikrytý len tenkou dekou.
,,Veci máte na kresle, doniesla som ich z čistiarne. Alexander vám odkazuje že vám ešte zavolá."- usmiala sa na neho a odišla naspäť do kuchyne. Magnus po chvíli našiel telefón mal tam sms-ku.
,, Prepáč Mags ale musel som. Prosím na ten včerajšok zabudni. Nikdy by to neklapalo. Vrátim sa čo najskôr a dúfam že to bude také aké to bolo predtým."- Magnus si prudko sadol a čítal si tu sms-ku dookola. Ucítil tú známu bolesť, uvedomil si že k nemu niečo cítil ale musel to zabiť skôr ako by ho to znovu zničilo..ak už nebolo neskoro... Áno.. asi sa do neho zamiloval...

Malec From 0 to 10.. Love storyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant