NYHEDER OG OPDATERINGER - HVAD ER DER SKET?

34 1 0
                                    

Waow.
Det er stadigvæk svært at tænke på at denne historie første gang blev udgivet februar d. 17 2015.
Det er sket meget siden - både med min skrivning og mit liv. 
Bl.a. så blev min mor ramt af kræft kort inden. Det har taget hårdt både på mig og vores liv, især her i slutningen af 2016 og 2017. 
Min skrive lyst kom endelig tilbage i 2017 og jeg har skrevet løs og forbedret mig utroligt meget. Jeg har mødt fantastiske mennesker gennem min skrivning på bl.a forfatter camp og andre sjove ting - men jeg har aldrig kunne finde lysten eller tiden til denne historie.
Og derfor har jeg taget en helt anderledes beslutning om denne historier.
Jeg skriver den fuldstændig om.
Jeg kan ikke sige så meget mere end at Zoey, Erastus, Elis, Luke, L,  Li, Shjalonger (Som der får et meget mere smagfuldt navn!), og landet Agia bliver fuldstændig renoveret - historiens handling vil stadigvæk være den samme, men det vil forhåbentlig blive mere velskrevet og bedre.
Jeg laver ikke denne historie om - jeg lader den faktisk være.
Til gengæld opretter jeg en ny historie kaldet "Lysets barn: Månestenen." (Udkommer senere d. 9 september.)
Mange tak for at have læst, og tak til alle som der har ventet i spænding på flere kapitler. Jeg håber på at kunne opdatere flittigere nu hvor jeg har fået styr på mit liv.
Og så håber jeg også at I vil følge med i den nye historie. (:


//N. Niemeyer.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Elementbørne 1.Where stories live. Discover now