Bölümü aslında daha erken atıcaktım . Geç atmamın tek sebebi bölümü bitirdim kaydedin derken yanlışlıkla sildim . Oyüzden bir daha yazmak zorunda kaldım . Bölüm kısa oldu kusura bakmayın . Yorum yapan herkese çok teşekkürler beni her seferinde o güzel yorumlarınızla mutlu ediyorsunuz . Bu kitaba vote veren ve bu kitabı okuyan bütün herkese teşekkür ederim. Sizleri çok seviyorum . Uzun lafın kısası bölüm beğenmeniz dileğiyle. Kusurlarım varsa affola.
EYSEL: SÜPER OLMUŞSUN.
EYSEL : YA İŞTE BİZİM İKİZLİĞİMİZ İŞTE BİZİM DOSTLUĞUMUZ DİYİP BİRBİRİMİZİ SULU SULU ÖPTÜK VE SIKICA SARILDIK.
TA Kİ O SESE KADAR.....Eylemden
O ses nerden mi geliyordu omzunda ağlayan Selinden.
E:ne oldu ikiz niye böyle ağlıyorsun oysa bilmeden bir şey mi yaptım diyince daha çok ağlamaya başladı.
S : ( eylemden ayrılır ) ağlayarak bunları söyler benim daha önce bu kadar kısa zamanda yakın olduğum bu kadar bağlandığım hiç bir insan yoktu ikiz seni çok seviyorum
Eylemden
Selin öyle diyince benimde gözümden hemen yaşlar süzülmeye başlamıştı . Ben Eylem Zorlu ağlıyordum . Ağlamaya lügatından çıkarmış kız ağlıyordu. Aslında bir yandan da kendimi serbest bırakmanın verdiği mutluluğu yaşıyordum. Aslında Selin haklıydı . Selini bu kadar kısa sürede tanımama rağmen ona bende bağlanmıştım. Onu gerçek bir arkadas hatta dost görüyordum . Belki daha da ilerisi KARDEŞ. Ne kadar güzel bir kelime ben hiç bu mutluluğu bu kelimeyi yaşamamıştım. Evet başta dediğim gibi ben bu hayatta en çok hayvanlara değer veriyorum. gerçi onlar benim için hayvandan öte bir can dostumdu aslında . Daha önce bu kadar yakın olabildiğim biri vardı sonra o da gitti . Ama şimdi her şey iyi olacak beni bu dalgın düşüncelerimden ayıran karşımda kahkahalarla gülen Selindi. İyide bu kız demin ağlamıyor muydu duygu karmaşası yaşıyor heralde .Selin : kahkaha atarak hadi ikiz yeter bu kadar duygusallık alışveriş eğlencesine devam der.
Eylem : ya sen nasıl bir şeyin bir insanda aynı anda iki farklı duygusu nasıl tatdırıyorsun. Daha demin ağlıyordum şimdi gülüyorum
Selin : böyle bir şeyim işte ikiz . Hadi beni lafa tutma doğru kabine .
Eylem : ba üstüne komutanım der ve Asker selamı verir.
Selin : aferin asker doğru kabine marş marş
Kabine girerler. Biraz zaman geçer tekrar aynı anda kabinde çıkarlar.
Eylem : beyaz Selin : siyah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR VE MELEZ EYFET ❤ KOLYE💕
FanfictionVAMPİR VE MELEZLE İLGİLİ YAZILAN İLK EYFET ❤ HİKAYESİDİR. Eylemin annesi ve babası Eyleme bebekken bir kolye takmışlar. Eylemde bu kolyeyi hep boynunda taşımış. Bu kolyenin asıl sırı da şuymuş. Aslında Eylemin anne ve babası insan değillermiş An...