Evet bu bölümü kadar gelebildin şuan sezon finalindeyiz. Ne kadar çok oldu. Neyse uzatmayım.
Yorum yapan herkese çok teşekkürler. Siz beni hep çok mutlu ediyorsunuz. Vote veren ve bu kitabı okuyan herkese çok teşekkürler. Bölümü beğenmeniz dileğiyle. Kusurlarım varsa affedin.Sizi çok seviyorum.
Selin:Aliş mavişim benle bahçeye gelsene dolaşım sana söylemem gerekenler var
Ali : heyecanlanarak olur der.
Sınıftan çıkarlar. Fethi bunu fırsat bilir.
Eylemin kolundan tutar.
Eylem : lütfen bırak beni lütfen
Fethi Eylem in bu dediğini şaşırır. Yine kütüphaneye getirir.
Fethi : Niye bana karşı böyle davranıyorsun niye benden korkuyorsun
Eylem : Çünkü
Fethi:Çünkü Ne
Eylem :ÇÜNKÜ SEN VAMPİRSİN
Fethi :(şaşırır affalar önce .) Nerden çıkardın bunu
Eylem : sen dün beni zorla öptükten sonra söylemiştin.
Fethi : (Hatirliyorsun ama nasıl nasıl ya hala anlamıyorum. )
Eylem: bana ne yapıcaksan yap ama Selinden uzak dur .
Fethi: ( bu duruma lehine çevirme kara verir.) Benim sevgilim olucaksın der.
Eylem : Hayır olmayacağım
Fethi : Emin misin bir daha düşün güzelim diyip . Eyleme ima da bulunur. ( yani çevredekilere zarar veririm demek.)
Eylem : peki ama sadece bir şey istiyorum
Fethi : Söyle canım
Eylem :bana hiçbir şekilde dokumayacaksın elimi tutup öpmek yok .
Fethi : sen istemeden zaten ben sana dokunmam . Tabiki bir zor durumda kalmadığımız sürece .
Eylem : tamam kabul Fethi diyip çıkmak için tam giderken .
Fethi : bana Fethi deme canımın içi de . İnsanlar inansin diye
Eylem : peki canımın içi eylem öyle diyince fethi sevinir. O bu yalanı gerçeğe dönüştürmeye kararlıdır .
Fethi : hadi gidelim gece gözlüm eylem şaşırır ama bir şey demez çünkü tartışmak istemiyordur.
Fethi sınıfın kapısına geldiklerinde Eylem in elini tutar.
Eylem: bunu konuşmuştuk.
Fethi : sevgili olduğumuza inansınlar diye
Eylem : peki kabul ama sadece bunun için .
İçeri girdiklerinde herkes onlara bakar . Eylem hiç bir şey demez. Selini arar gözleri fakat selin...
Fethi ise çoktan sevgili olduklarını söyliyip Eylem dokunmaya yaklaşan konuşamaz 50 cm yakınına girmeye kalkanı keserim der .
Eylem telaşla :Selin yok selin nerde ikizim yok sen mi bir şey yaptın
Fethi : Hayır ben hiç bir şey yapmadım .
Eylem : ben buna hiç emin değilim der ve Selini arar . Kızlar soyunma odasının kapağını açar . Ali ve Selin öpüşüyorlardir. Ali ve Selin ayrılır. Eylemi fark ederler.
Eylem : bana yalan söyledin
Selin :Eylem dur bekle canım ikizim her şeyi açıklayabilirim .
Flashback :
Eylem : İkiz eğer de bir gün bir sevgilimiz olursa ilk önce birbirimize soyliycegiz ve birbirimize yalan soylemiycegiz SÖZ mü?
Selin : SÖZ ikiz .
Eylem: SÖZ .
Eylem gider. Bahçeye çıkar. O anda Alp elini tutar. Kolyenin bir ışığı yanar.
Alp: ben sana ilk gördüğüm andan beri aşığım. Sana o sınıfta aşık oldum. İlk sana söylüyorum. Çünkü benim için ne kadar değerli olduğunu bul diye. Ben KURTUM. Kolyenin ikinci ışığı yanar.
Eylem duyduklarını şaşırır. O anda arkadan sinirli bir şekilde Fethi gelir . Ondan uzak dur. Diyip diğer elini tutar . Kolyenin üçüncü ışığı yanar . Bırak o benim ona dokunmassın. Evet ben bir Vampirim dediğinde dördüncü ışık yanar .
Kurtların seçilmiş insanların en güçlüsüyüm. Senin kabininde en güçlüsüdür olmak istiyorum.
Ben Vampirlerin seçilmiş insanın en güçlüsüyüm. Sen benim her şeyimsin seni seviyorum sana aşktan daha büyük duygular besliyorum. İstesen kendimi şuan söküp atıp avuçlarina bırakırım.Kolyenin beşinci ışığı parlar. Bembeyaz bir ışığa dönüşür.
Ahmet Kayakesen :Alp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR VE MELEZ EYFET ❤ KOLYE💕
FanfictionVAMPİR VE MELEZLE İLGİLİ YAZILAN İLK EYFET ❤ HİKAYESİDİR. Eylemin annesi ve babası Eyleme bebekken bir kolye takmışlar. Eylemde bu kolyeyi hep boynunda taşımış. Bu kolyenin asıl sırı da şuymuş. Aslında Eylemin anne ve babası insan değillermiş An...