EPISODE 1

41.6K 167 92
                                    

Birçoğunuzla tanışmıyoruz belki ama bende sizin kadar yazarken kendimde daha yeni tanıdığım birçok şey görmeye başladım..

Ben Neşe bir çok şeyi hayatıma dolu dolu sığdıracak kadar yaşadım ve hala da buna devam ediyorum.

Yaş ilerledikçe dönüp bakarız kendimize ne yapmışım nasıl yaşamışım diye ve bir sürü sonuca varırız ama bunların içinde hep hissettiği yaşta yaşamış birisiyim..

Sonuçta insanlar her zaman hissettiği yaşta değiller midir ki ?

Şimdi sizi herşeyin başladığı sabaha götüreceğim gün ışığının yüzüme vuruşundan bile anlamıştım ki artık ben daha çok bendim.

Hayatıma o gün sabah uyanana kadar normal bir insan olarak devam ediyordum. Telefonumun çalması ve Ebru'nun beni aramasıyla evden çıktım.

Bazen oturduğunuz yerde arka masadaki insanlar bile hayatınızı değiştirebilir. Bir bakış , bir gülüş , gülen gözler hepsi bitirir sizi belki. Ama öyle olmadı boş boş bakan bir insanın bana bakmasıyla başladı dönüm noktam.

İsmini bilmiyordum dolgun dudakları , açık teni, ilerleyen zamanlarda göbek yapsada iyi bir fiziği vardı.

Sonrada öğrendim ki Adı Ali'ymiş.

Eve geldim mesaj kutusunda yazan mesaj şöyleydi

"Bana neden öyle bakıyordun ? "

Siz bakınca oda bakmış olmuyor muydu Allah aşkına ?

Biraz tartışmanın ardından anladım ki arkadaşımın eski sevgilisiymiş. Bazen birşey yapmak istemeseniz de engel olamazsınız ve hayatınız gözünüzün önünden öylece istemsiz akar gider.

Kalbim çarpıyordu sanki bir el tarafından sımsıkı tutulmuş bir sıkılıp bir bırakılıyordu.

Konuşmak istiyordum ve bunu damarlarıma kadar hissediyordum. Zaman ilerliyordu ve kendimi dünyanın en tehlikeli gizli olayını yapıyor gibi hissediyordum.

Aslında lise hayatım boyunca hep çalışkan aklına seks girmeyecek kadar başka hayalleri olan biriydim kendimi hep bir soğuk görüyordum bu konularda.

Öyle değilmiş bunu onu tanıdığımda anladım öyle ki seks hayatımın vazgeçilmezi ve doyumsuzluk noktam haline gelmeye başlamıştı.

Aliyle ilk görüşmemizdi.

Benden yaşça büyüktü ve inanılmaz bir elektrik beni ona çekiyordu. O konuşurken dolgun dudakları arasından bembeyaz dişleri bile beni tahrik ediyordu. Onun da dürtüleri benim kadar onu ele almıştı. Onu etkileyen Neşe'nin ise kahverengi uzun saçları kocaman gözleri Ali'ye göre küçük dudakları vardı. Her dudaklarımdan öpüşünde nefes alışım artıyordu ruhum tamamen ona ait oluyordu.

İlk buluşmamızın ardından konuşmalarımız sıklaşmıştı telefon saklayışlarım gizli numaraların beni arayışı beni bekleyişi artmıştı. Neden mi gizli ? Çünkü o gün olan aklımla zannediyordum ki başkasının oynaştığı birini sevemezsin.

Ben onu sevemem oda beni sevemez.

İkinci buluşmamızda elektrik artmıştı ve onun erkekliğinin verdiği sertlik beni etkisi altına almaya başlamıştı.

İlk defa bir erkeğin çıplaklığını görmüş bir kız nasıl tepki verirdi bilmiyorum. Ben hem merak edercesine bakmak istiyordum hem de utanmam kendimi geri çekmem gerektiğini düşünüyordum.

Bana her dokunduğunda daha da sertleşiyordu sanki benim için.

Bende onun için yanıyordum ama olmazdı yapamazdım.

DANTELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin