Steve Tonyi Sibiryada terkedeli yaklaşık 1 sene olmuştu.O bir sene içinde Tonyden ne haber alabilmişti ne de Tonye gönderdiği telefondan en ufak bir bildirim sesi.
Steve her gün saatlerce telefonun yanı başında oturup telefondan bildirim gelmesini bekliyordu.Tonysinden.
Ama Tonyi bir nebzede tanıyor olsa onun ne kadar inatçı olduğunu biliyor olurdu.
Tony hala Stevein tanıdığı Tonyse Steve'e geri dönüş yapmazdı.
Stevein Tonye karşı duyguları takım arkadaşlığındanda öteydi. Ona karşı tarif edemediği bir his vardı içinde.
Onu bırakıp giderken aslında her şeyini bırakıp gitmişti.Hemde değmeyecek bir şey için.
Steve yaptığı şeyin saçmalığını Tonysiz geçen ilk saatte anlamıştı zaten.
Ciğerleri onun kokusuyla bayram ederdi.İçi kasıp kavrulurdu aşktan.
Onunla aynı evde kalma düşüncesi, Tonynin yan odasında olduğu düşüncesi bile onu mutlu etmeye yetiyordu.
O sözleşmeyi imzalamadığı için binlerce kez lanet etti kendine.
Her geçen Tonysiz zaman için bir küfür daha etti kendine.
Küfür etmeyi sevmezdi Ahlak Amerika ama çok değişmişti.
Tonysizlik onu çok değiştirmişti.
Çok bekledi telefonun başında.
Çok istedi mesaj gelmesini.Bugün tam bir sene oldu Tonyden gideli.
O zamandan beri hayatı siyah-beyaz.Yaşam enerjisi o mağarada kaldı.
İnsan yinede ümit ediyor.Bekliyor.Belki gelir diye.1 senedir Tonysini bekliyor.Onun Tonysini.
Toynin Yüzbaşı diye hitap etmesi çok hoşuna giderdi Stevein ama bu kelimeyi duymayalı gerçekten uzun zaman olmuştu.
Duysa bile hiçbirinin Tonyninki kadar mutlu edemeyeceğini biliyordu.
Gelmeyen bildirim sesi yüzünden her gün kahroluyordu.Tonyi bırakıp gittiği için binlerce kez lanet okuyordu kendine.
Şimdi gitse bile Tonynin onu affetmeyeceğini biliyordu.
Tonynin onu sevmediği düşüncesi ile kalbinden bir cam kırılma sesi geliyordu.
Tonynin onu affetmeyeceği düşüncesi paramparça ediyordu kalbini.
Her gün bir ümitle bekliyordu telefonun başında.Gelmeyeceğini bile bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LAST REGRET | STARQUİLL&STONY♡
Fanfiction"Onca olaydan sonra karşıma çıkıp beni hala sevdiğini söylüyorsun.O mağaradaki olaylar hiç yaşanmamış gibi.Sana inanamıyorum ya.Bunca şeyden sonra karşıma çıkma cesaretini nerden buluyosun?" "Gülünce kısılan gözlerinden." "Genetik bir şey kasıtlı de...