08

396 30 4
                                    

Tony'den
"Seni hala seviyorum ama sen bunu asla bilmeyeceksin.Ben senle karşılaşana kadar çok güçlü bir adam olduğumu zannederdim ama sen gittiğinde aslında ne kadar aciz biri olduğumu anladım.Ancak senin gibi bir insanın gidişi beni bu kadar derinden etkileyebilirdi.Ki öyle de oldu.Seni çok özlüyorum.Hala da seviyorum ama bunu söyleyecek cesaretim yok.Tekrar yokluğunla savaşacak gücüm kalmadı çünkü Steve.Tekrar o ıstırap dolu gecelere dönmek istemiyorum.Her gece ağlayarak sabahlamak istemiyorum.İstediğim sadece mutlu olmaktı.Başaramadık.Hep bir şey eksikti.Hiç tamamlanamadı.Bana ilk mesaj attığında seni ne kadar özlediğimi anladım.Ama seni affedemem ve Quille ihanet edemem.Senin yokluğunda onunla teselli buldum.Onun omzunda ağladım çünkü sen yoktun.O an yanımda olman için neler vermezdim tahmin bile edemezsin.Ama şu an yanımda olmaman için tüm çabalarımı sarfediyorum.Seni unutmak benim için çok zor.Unutamamakta.Seni sevmek çok zor Steve.Seni sevmenin bedeli çok ağır.Sen dipsiz bir kuyusun ve ben o dipsiz kuyuda boğulmaya razıyım ama yapacak cesaretim yok.Geçenlerde resmini görene kadar çok güzeldi her şey benim için.Seni görmediğim zamanlarda seni hep unuttuğumu zannederdim ama seni bir kere görmem bile ciğerimden bir yanık kokusunun gelmesine sebep oldu.Sensizlik beni acıtıyor.Seni görünce ciğerlerimde bir sızı oluşmaya başlıyor ve hiç geçmiyor.Bu yüzden seni görmemek benim için daha iyi.Senin içinde.Seni hala seviyorum ama yapamam Steve.Sende yapma.İkimize bunu yapma artık.Gülüşün kaç paket bitirtir söyle bana.Çünkü ben sigaradan nefret ederken senin yokluğunda sigaramla mutlu oldum. Her aklıma geldiğinde bir çöp çıkarıp içiyorum.Gün bitmeden paket bitmiş oluyor.Kaç kere aklıma geliyorsun.Günde kaç paket içiyorum sayamıyorum Steve.Senden bana kalan en güzel şey sigaram oldu.Seni severken Quille çıkmam beni ne kadar rahatsız ediyor bilemezsin ama bunu ikinizde bilmeyeceksin.Az önce yanıma geldi.Gözlerimin neden şiş olduğunu sordu.Seni düşündüğümü söyleyemedim.Beni bu hale getirenin sen olduğunu söyleyemedim ona.İçime attım.Çünkü ben her şeye rağmen dik durmak zorundayım.Çünkü ben Tony Stark'ım. "
                   [Gönderemedi.]

THE LAST REGRET | STARQUİLL&STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin